The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
The devil is in the details.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:51
Zou wel netjes staat als dat bij insert_topic wordt gechecked en niet pas bij het posten
[rAfE]: Nee, je kunt niet posten. Maar het staat toch raar. Een check inbouwen als insert_topic.php wordt opgeroepen is erg eenvoudig lijkt me zo
[ Voor 29% gewijzigd door We Are Borg op 07-09-2003 22:48 ]
BrZ heeft gewoon rechten voor het een en ander
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat zou dus mooi zijnZou wel netjes staat als dat bij insert_topic wordt gechecked en niet pas bij het posten
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
HadAlfredt schreef op 07 September 2003 @ 22:47:
Ik heb het ooit uitgeprobeert en dat werkt dus niet nee
BrZ heeft gewoon rechten voor het een en ander
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:51
Dus even samengevat voor als chem voorbij huppelt
- Rechten check bij insert_topic.php (ook bij topic report). Wanneer user insert_topic.php bij een forum doet waar hij/zij niet mag posten, krijg je toch invoer veld te zien. Je kan wel eens waar niet posten, maar het scherm voor je krijgen is toch niet helemaal netjes en zal niet echt moeilijk zijn om in te bouwen.
Prio: Laag
Cat: Schoonheidsfoutjes
© ACM
Note: Misschien ook handig om de rest voor te zetten in andere topics anders gaat chem gillen als hij langs komt
Note 2: Het gaat hier dus niet om de MED van BrZ. Hij heeft daar gewoon rechten. Maar wat Tux (en mij ook al) was opgevallen, is dat bijv http://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/32 gewoon een post scherm geeft en dat staat niet netjes imo
[ Voor 41% gewijzigd door We Are Borg op 07-09-2003 23:02 ]
Kan posts net niet editen/verwijderen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Een dergelijk voorstel is al eens vaker voorbij gekomen. De huidige oplossing heeft voornamelijk te maken met de regeltje "Reageer onder een ander account" regel, of het inlogveld voor wanneer je helemaal niet ingelogd bent. Met andere woorden: het feit dat je op het moment van lezen geen recht hebt om te posten betekend niet altijd dat je inderdaad geen recht hebt op te posten. Zoek maar eens wat oude topics erop naWe Are Borg schreef op 07 september 2003 @ 22:52:
- Rechten check bij insert_topic.php (ook bij topic report). Wanneer user insert_topic.php bij een forum doet waar hij/zij niet mag posten, krijg je toch invoer veld te zien. Je kan wel eens waar niet posten, maar het scherm voor je krijgen is toch niet helemaal netjes en zal niet echt moeilijk zijn om in te bouwen.
Verder is er nix mis met de rechten oid... BrZ had modrechten (incl. move rechten) voor een fora voor IRC crew, daar heeft hij een topic heeft aangemaakt, en dat vervolgens gemoved naar Med.
Dit topic is gesloten.
![]()