Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[rechten] mededelingenforum

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 08:51
Na het vage topic van BrZ over m-m zag ik dat door /insert_topic/ zelf te typen je het formulier krijgt om een topic in MF te posten. Als ik kijk bij een ander forum (waar ik helemaal geen access toe heb) krijg ik netjes een not allowed error te zien.

Lijkt me dat het niet helemaal goed gaat :P

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Probeer eens of je echt kunt posten dan? Werkt vast niet... BrZ heeft het op een hele andere manier gedaan namelijk :P

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Hahn
  • Laatst online: 26-11 21:15
Heb je al geprobeerd of je er daadwerkelijk kan posten? Want ik krijg inderdaad hetzelfde scherm, maar ik probeer het maar niet uit :P

The devil is in the details.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Probeer er eens eentje te posten dan?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:51

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Klopt, is met een topic report ook. Pas na de submit wordt gechecked of je rechten hebt om te posten.

Zou wel netjes staat als dat bij insert_topic wordt gechecked en niet pas bij het posten :)

[rAfE]: Nee, je kunt niet posten. Maar het staat toch raar. Een check inbouwen als insert_topic.php wordt opgeroepen is erg eenvoudig lijkt me zo :)

[ Voor 29% gewijzigd door We Are Borg op 07-09-2003 22:48 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het ooit uitgeprobeert en dat werkt dus niet nee :)

BrZ heeft gewoon rechten voor het een en ander :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Tux
  • Laatst online: 26-11 08:51
Het werkt niet idd.
Zou wel netjes staat als dat bij insert_topic wordt gechecked en niet pas bij het posten
Dat zou dus mooi zijn :P

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Alfredt schreef op 07 September 2003 @ 22:47:
Ik heb het ooit uitgeprobeert en dat werkt dus niet nee :)

BrZ heeft gewoon rechten voor het een en ander :)
Had >:) ;)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:51

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Tux schreef op 07 September 2003 @ 22:49:
Het werkt niet idd.

[...]

Dat zou dus mooi zijn :P
Dus even samengevat voor als chem voorbij huppelt :) :

- Rechten check bij insert_topic.php (ook bij topic report). Wanneer user insert_topic.php bij een forum doet waar hij/zij niet mag posten, krijg je toch invoer veld te zien. Je kan wel eens waar niet posten, maar het scherm voor je krijgen is toch niet helemaal netjes en zal niet echt moeilijk zijn om in te bouwen.

Prio: Laag
Cat: Schoonheidsfoutjes
© ACM 8)7

Note: Misschien ook handig om de rest voor te zetten in andere topics anders gaat chem gillen als hij langs komt ;)
Note 2: Het gaat hier dus niet om de MED van BrZ. Hij heeft daar gewoon rechten. Maar wat Tux (en mij ook al) was opgevallen, is dat bijv http://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/32 gewoon een post scherm geeft en dat staat niet netjes imo :)

[ Voor 41% gewijzigd door We Are Borg op 07-09-2003 23:02 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:45
Whehe, zoiets heb ik al een hele poos geleden gemeld:
Kan posts net niet editen/verwijderen

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
We Are Borg schreef op 07 september 2003 @ 22:52:
- Rechten check bij insert_topic.php (ook bij topic report). Wanneer user insert_topic.php bij een forum doet waar hij/zij niet mag posten, krijg je toch invoer veld te zien. Je kan wel eens waar niet posten, maar het scherm voor je krijgen is toch niet helemaal netjes en zal niet echt moeilijk zijn om in te bouwen.
Een dergelijk voorstel is al eens vaker voorbij gekomen. De huidige oplossing heeft voornamelijk te maken met de regeltje "Reageer onder een ander account" regel, of het inlogveld voor wanneer je helemaal niet ingelogd bent. Met andere woorden: het feit dat je op het moment van lezen geen recht hebt om te posten betekend niet altijd dat je inderdaad geen recht hebt op te posten. Zoek maar eens wat oude topics erop na :)

Verder is er nix mis met de rechten oid... BrZ had modrechten (incl. move rechten) voor een fora voor IRC crew, daar heeft hij een topic heeft aangemaakt, en dat vervolgens gemoved naar Med.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.