Toon posts:

Wat voor monitor en videokaart mot ik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuw systeempie kopen. In iedergeval een duron700 en asus a7v. Ik heb nog een viper v770 liggen (tnt2,32mb, ik wacht nog even met een nieuwe kopen)
Ik wil ook een 19" monitor, misschien groter. Wat is dan aan te raden. ik zit aan 1000,- tot 1200,- te denken. Goedkoper vind ik trouwens geen probleem

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 07:42
Ik persoonlijk zou iets meer uitgeven aan een monitor, bij een 19" toch zo'n 1600 gulden. Voor dat geld heb je dan een Iiyama (dat zijn toch te beste) en nog plat ook. Momenteel heb ik een 17" extra bol, maar als ik het geld zou hebben, ga ik toch voor plat. Dat is zoveel fijner dan dat bolle beeld. Nog even sparen dus, en dan een echt goeie monitor kopen, you'll feel the differenz.
Over m'n matrox G400 (zelfde generatie als die van jou) ben ik ook nog zeer tevreden, dus ik zou minstens op de GF3 wachten).

Happy Blessings <3

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, maar ik ga mijn huidige systeem volledig terugbrengen (wat een kl:(te zaak was dat. Ze lieten een stuk plastic op mijn cpu zitten (of op de heatsink, waarschijnlijk). Ik had dus een trust (niet lachen) 19" monitor (precision viewer exelence series) en die zit onder de 1000,- Oke, hui is nog bol maar verder uitstekend. Dus het moet goedkoper kunnen

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

ik heb een IIyama visionmaster S900 ofzo.
in ieder geval een 19" IIyama scherm voor 845 piek ( nee niet plat )

Geen inspiratie

Verwijderd

Ik kan het alleen maar eens zijn met RedSoniq: liever even doorwerken met je oude monitor en doorsparen (of lenen!) voor een GOEDE 19"

Goede 19" monitoren heb je NIET voor minder dan 1400 gulden (zie bijv. een recentelijk C'T magazine)

Ik heb bij een vriend een Pyama S900 gezien maar dat is een budget-monitor en dat zie je ook terug in de beeldkwaliteit (=matig/slecht)

Als je toch niet meer dan 1000 piek wilt uitgeven aan monitor, koop dan voor 1000 piek een goede 17" monitor (van de kwalitatief goede merken Iiyama, LG, Sony of EIZO) *D

Tot slot: vergeet niet dat je ALTIJD naar je monitor kijkt als je met je PC zit te werken, hierop besparen is echt zonde!
(koop dan een iets minder snelle CPU...)

Verwijderd

Inderdaad, als je een goeie wilt, ben je toch zeker 1400 guldens kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je(8> Ik denk dat ik voor een LG ga, blijkt goed en niet te duur. Ik zie nog even welk model:o

Verwijderd

Topicstarter
Die LG 19" 915FT Flatron monitor is maar 1200 piek, is dat wel een goede? Het lijkt me wel een mooie prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, geen reacties dus. Moet ik soms voor een ander merk gaan om reacties te krijgen...:?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nee, vertel eens wat je ermee wilt doen, zonder info gaat het moeilijk om advies uit te brengen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga van die 3D-ontwerp programmas draaien, solidworks en misschien autocad. Verder veel games, vooral shooters en af en toe racers

Verwijderd

Topicstarter
Maar verder wil ik gewoon goed beeld, duh. Dus dan hoef je niet te weten wat je verder doet, toch?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 06 december 2000 15:05 schreef newby het volgende:
Maar verder wil ik gewoon goed beeld, duh. Dus dan hoef je niet te weten wat je verder doet, toch?
Met dit soort reaciteis lokt het niet reageren wel uit!!!!!

tuurlijk is het belangrijk dat we weten wat je gaat doen mafkees :r

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

ik hoor hier veel te hoge prijzen...1600 gulden

A901HT Vision Master Pro 450 19" D'tron NF

mega relax, en plat.. gemiddelde prijs 1300 gulden

grtz,
AHL

Verwijderd

Topicstarter
Rustig maar. Ik wil eigenlijk weten of die LG (type staat wel ergens) nou echt goed genoeg is voor zeer grafische programma's, niet zozeer games. Voor solidworks, fotoshop, coreldraw, autocad

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 16:20

Snijkoek

Metal up your ass

Reken maar dat die goed genoeg is

Verwijderd

Topicstarter
Thanx
Pagina: 1