Mogelijkheid om te zien hoeveel p / forum

Pagina: 1
Acties:

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kun je op een bepaalde manier makkelijk zien hoeveel je per forum gepost hebt ipv per thread?

Kwil nl wel s weten hoeveel posts ik heb zonder Onzin...

En om dan alle threadz te openen om t te gaan tellen :)

Verwijderd

Wat zijn we toch weer verslaafd aan stats :).

• saviour
  • Niet online
Ja, maar kvind dat de onzin postz niet echt meetellen, kmoest er opeenz aan denken omdat er een aantal lui nu zo fanatiek bezig zijn om meer postz te krijgen dan HlpDsk, door alleen maar in Onzin te posten :)

typo

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als het is om een soort extra status te ontlenen aan het niveau van de fora waarin je een hoeveelheid post, dan ben je IMHO alleen maar bezig met meten wie "de langste" heeft.

Dat soort meuk is leuk maar overbodig. Let gewoon op wie waar post met welke inhoud en bepaal zelf welke status iemand heeft.

Respect moet je verdienen, dat krijg je niet kado.

• Exterazzo
  • Laatst online: 07:14

Exterazzo

Qeasy

Is dit een oplossing :?
Klik op search
Voer je username in, klik dan op zoeken bij username. Klik bij forum op Onzin forum. Dan staat er hoeveel resultaten er zijn. Dat trek je af van het aantal posts van je. En dan heb je je aantal posts zonder onzin.
Toch :?

Audentia

• Exterazzo
  • Laatst online: 07:14

Exterazzo

Qeasy

2792-749=2043 posts in 'goede' fora :)

Audentia

• saviour
  • Niet online
Tnx, maar ik ben niet bezig met een status te verdienen hoor. Ik vroeg t me alleen maar af, tviel me op dat ik nu een aardig aantal posts heb, d8 bij mezelf van, zit ik nu zoveel in onzin? Duzz wilde t ff weten, Thatz All ecteinascidin

• saviour
  • Niet online
Volgenz mij klopt t nu nog niet...
Hij zoekt da toch t aantal topicz waarin je gepost hebt in OF? Je kunt in 1 topic meerdere xen hebben gereageerd...
Pagina: 1