clarkconnect installeren

Pagina: 1
Acties:

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 11:28
Ik wil op mn server clarkconnect installleren. Dit doe je via een iso die je op een cd rom moet branden, en vervolgens vanaf de cdrom booten en installeren.

Alleen heeft mn mobo niet de optie om vanaf cdrom te booten. Ik heb al ziten kijken naar een typenummer mobo, maar kan niks vinden wat nuttig is.

Je kan via hun website ook een bootfloppy downloaden, dat werkt ook niet.
Ik heb t op een andere pc geinstalleerd, en toen de hdd op mn server mobo gezet, alleen dan laadt ie t programma niet.
Ik heb zelfs de iso op een hdd gezet en uitgepakt, om m daarvanaf te laten booten, en dat lukt ook niet.
De cdrom bevat niet iets van een setup.exe of zoiets.

Weet iemand nog een manier om het hele feest werkend te krijgen??

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Volgens mij is voor cc 2.0 nog niet de bootfloppy uitgebracht ,die moet van de week komen d8 ik. Dus ben bang dat je nog even moet wachten of de bootflop van 1.3 halen.... (downloaden)

Mijn Systeem Specs

• Rein_stein
op de site staat al wel die bootfloppy. maar ik zal die van 1.3 eens proberen..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heb je al meerdere diskettes geprobeerd? Want tegenwoordig gebruik je niet zo vaak meer diskettes, en dus pak je maar een oude waarvan je niet eens meer weet hoe lang je die hebt. Grote kans dat zo'n oudere diskette fouten bevat (door slijtage/ouderdom), en dan wil die niet meer booten van diskette. Ik had het laatst met een hele stapel oude diskettes omdat ik ook ff een bootdisk wilde maken. Uiteindelijk maar een pakje nieuwe diskettes gekocht ;)
Rein_stein schreef op 07 September 2003 @ 21:32:
De cdrom bevat niet iets van een setup.exe of zoiets.
het is geen windows he ;)

• Rein_stein
Palomar schreef op 08 September 2003 @ 00:52:
heb je al meerdere diskettes geprobeerd? Want tegenwoordig gebruik je niet zo vaak meer diskettes, en dus pak je maar een oude waarvan je niet eens meer weet hoe lang je die hebt. Grote kans dat zo'n oudere diskette fouten bevat (door slijtage/ouderdom), en dan wil die niet meer booten van diskette. Ik had het laatst met een hele stapel oude diskettes omdat ik ook ff een bootdisk wilde maken. Uiteindelijk maar een pakje nieuwe diskettes gekocht ;)
ik had er 3 geprobeerd ja, omdat ik altijd ruzie met floppy's heb. ik heb nu diskette en cdrom van 1.3 gedownload, en dat werkt wel goed.
het is geen windows he ;)
|:(

[ Voor 13% gewijzigd door Rein_stein op 08-09-2003 08:49 ]