Toon posts:

Desktop bevriezen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Misschien een een beetje een rare vraag.

Ik doe op het ogenblik veel programmeer werk. Daarbij heb ik vaak veel programma's en directories die in een voor mij handige indeling op de desktop staan.

Is er een programma of tooltje die de indeling bewaard, zodat ik na het opstarten gelijk aan de slag kan niet weer alles moet indelen. Ook om directory-window grotes etc.

Alvast bedankt.

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28

lonkhuijzen

100% ADH

In XP en win2k(dacht die ook) is dat hibernate

[ Voor 20% gewijzigd door lonkhuijzen op 07-09-2003 21:16 ]

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 18:55
Je kan natuurlijk hibernaten (met windows 2000 of xp)

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

Verwijderd

Voor zover ik weet is er geen applicatie die zo iets doet. Toch kan het wel: hybernate. Dus ipv. je computer uit te zetten, zet je 'm in hybernate. Maakt qua security niet uit (je moet je wachtwoord opnieuw intypen desgewenst), is nog sneller dan booten/afsluiten en restored je desktop precies zo als ie was.

Nadeel: als je een keer afsluit is je desktop weer exit..

//edit
damn tweakers beat me to it :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 21:17 ]

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
als je win2k hebt, Hibernaten? misschien werkt dat voor jou...

btw, welk OS heb je eigenlijk? En wat bedoel je precies? alle windows verkenner bedoelt, dat kan je instellen, en de desktop, de icoontjes horen gewoon te blijven staan toch?

Verwijderd

Topicstarter
Allen bedankt,

Hibernate is voor mij de oplossing.

m.v.g. Progie
Pagina: 1