TV-Out maken op laptop

Pagina: 1
Acties:

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik weet niet precies waar ik deze onder moet zetten dus zet hem hier maar neer.
Graag even zeggen als die fout staat.
Ik heb de volgende vraag:
Mijn vader heeft de asus m2400n en heeft geen tv-out.
Is het mogelijk om hier op een of andere manier tv-out op te krijgen voor een zo goedkoopmogelijke manier. Dus geen externe tv-kaart van 100 euro of zo. Het is puur bedoeld om de foto's die hij op z'n laptop heeft staan op de televisie te showen. En nee het gaat niet meer op z'n geheugenkaartjes van z'n digicam. Te veel foto's. Op google kon ik er niks over vinden en bij de search vond ik meer dingen voor op een desktop.
Wie weet het?

Alvast bedankt

Verwijderd

Je kunt een adapter oid kopen om je vga-signaal ( als je laptop daarover geschikt tenminste) om te zetten in s-vhs. Waar je die kunt kopen weet ik niet, en de beeldkwaliteit is geloof ik niet om over naar huis te schrijven.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-05 11:44

Tjark

DON'T PANIC

Trust had zo'n viewer toch? VGA->tv signaal. Kwaliteit schijnt redelijk te zijn, maar je moet niet gaan tekstverwerken op zo'n tv. Films en plaatsjes zal wel redelijk kunnen.

*insert signature here

• Mister I
  • Niet online
Nee dat hoeft ook niet. Het gaat puur voor foto's. Ik ga nog ff uitzoeken waar ze te koop zijn en wat het kost. Iig alvast bedankt.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59

LopeZ

Too much is never enough

De precieze naam is Trust Televiewer, waren niet eens zo gek duur, 100 gulden vroeger dacht ik :?

• Mister I
  • Niet online
Die trust televiewer kost zo'n 70 euro dus dat is geen optie.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dan koop je toch een nieuwe laptop met tv-out van zo'n 1000€ ? Zal wel aan mij liggen, maar die 70€ vind ik best meevallen.

Verwijderd

Mister I schreef op 08 September 2003 @ 07:32:
Die trust televiewer kost zo'n 70 euro dus dat is geen optie.
Dan zal het wel erg moeilijk worden. Kan je beter (S)VCD foto cd's van je foto's gaan maken, die kan je gewoon in je DVD speler afspelen.

• Mister I
  • Niet online
dacht ik ook. Maar probleem is me opa en oma hebben geen dvd speler :S. En die zien het niet meer op laptop. Dus ik denk dat ik het wel gewoon op videoband ouderwets knal. Maar als iemand nog een andere oplossing heeft dan hoor ik het graag.

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 09:49

jvhaarst

Eendracht maakt macht

If you don’t have enough time, stop watching TV.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Mister I schreef op 08 September 2003 @ 08:01:
dacht ik ook. Maar probleem is me opa en oma hebben geen dvd speler :S. En die zien het niet meer op laptop. Dus ik denk dat ik het wel gewoon op videoband ouderwets knal. Maar als iemand nog een andere oplossing heeft dan hoor ik het graag.
De digicams die ik ken (Nikon Coolpix en de Canon a70) hebben een TV-out functie, misschien dat die van jullie dat ook heeft.

• Mister I
  • Niet online
ja die hebben ze ook. Maar we hebben nu een paar gigabyte aan foto's. Dus dat zet je niet meer zo makkelijk op geheugenkaartjes. Maar ik denk dat ik het toch maar op videoband zet, want we zaten zelf te denken rond de 25 euro :D.
Pagina: 1