Toon posts:

1,3 gb op cd. Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In een of ander reclameblaadje, ik weet niet meer welke. Zag ik dat mijn brander(philips) 1,3 gb op 1 cd kan branden. Ik had hierover al een vaker gehoord, maar weet iemand hoe je dit doet?

Verwijderd

ik denk dat je dan eerst 1 gig cd's moet hebben....die zijn nog in ontwikkeling.............misschien overburnen....maar ik denk van niet hoor......dus gewoon afw8en op die cd''s

Ray_NL

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ze gaan dan uit van 2x compressie, 650+650 = 1,3GB. Doen ze ook altijd met van die backup disks. Het is onzin dat er 1,3GB op een cd past.

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 07:42
zie reactie van waslijn. ^
------------------------ |

Als je in je boekje kijkt dat je bij je brander hebt gekregen, zie je daar ergens instaan dat je via compressie 1,3 Gb op een cd kwijt kunt. Er staat ook bij dat dat op twee manieren kan, met het slechte programma dat meegeleverd is (sorry, ik heb sinds jaar en dag Philips cd-spelers / writers gehad, nooit iets te klagen, maar dit is gewoonweg slecht) Of dat andere, die direct-cd crap.

Happy Blessings <3

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 09:44

Opa

Nu Multifocaal!

Je kan wel 6 GB kwijt op een CD.
Dat moet dan wel een setje tekstbestanden zijn of een databaasje en je moet het spul zippen/rarren/acen/lzhen/arjen/whateveren om het tot 650 MB terug te brengen.

(Soms haal je compressies van 95%)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mmmmmmm, 1,3 Gb op 1 schijfje, das simpel.
Koop een DVD fikker :9

And The Only One

Pagina: 1