Toon posts:

Scanner op pc, schadelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Letterlijk dus :)

Kan het kwaad om je scanner bovenop je pc-kast te zetten? Heb hier namelijk nogal wat ruimtegebrek en dit lijkt me de logische oplossing maar heb eigenlijk geen idee of er bepaalde gevaren aanzetten met magnetische dingetjes en/of straling ofzo. Iemand? Het is trouwens een oude Primax...

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
volgens mij niet :)

Ik heb het ook een tijdje gehad, maar het maakte geen verschil in prestaties, ik gooide alleen de scanner er wel es af :)

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Voor zover ik weet zitten er geen grote magneten ofzo op, alleen een lamp/ccfl maar die doet weinig kwaad :)

Verwijderd

Zolang je geen scanner heb die zwaarder is dan 50kg hoef jij je geen zorgen te maken ;).

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:00

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Je kast is goed afgeschermd dus van die scanner heb je geen last

Toen waren beige computers heel gewoon.

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Zou misschien niet goed kunnen zijn met warmte afvoer. Ook hebben sommige hele oude modellen de hardeschijf tegen de bovenplaat aan gemonteerd, dan kan het magnetisch veld van de motor soms problemen geven. maar denk niet dat het problemen oplevert.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 20:08
Tuulk kan dat geen kwaad. En anders gaat er toch niets stuk mocht het wel fout gaan....

if broken it is, fix it you should

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

dat maakt nix uit, staat hier al jaren op me 2 miditowers en nix mis mee.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Verwijderd

Topicstarter
hehe, mooi dan... dacht ook niet dat t kwaad kon maar ja, zekerheid voor alles. Tnx iig.
Pagina: 1