Hercules 3d Prophet II MX DDV

Pagina: 1
Acties:

• s420252
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03-2024
Hallo,
Ik heb onlangs de dual display versie aangeschaft van de Hergules Geforce II MX. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, alleen lukt het mij nog niet om de tv-out aan te spreken. Krijg teleks een zwart beeld. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Alvast bedankt,
Maurice

Verwijderd

Ik heb ook pasgeleden de mx gekocht en mij lukte het alleen met de nvidia drivers om een fatsoenlijk kleurenbeeld te krijgen met de tv-out.
Met de nvidia drivers blijven de output-device opties tenminste in beeld.

Ik heb alleen het probleem dat de pc vastloopt zodra een spel even bezig is.
Heb jij hier geen last van, of een oplossing voor?

succes

Verwijderd

dan moet je "Video Output Format"
op Composite Video-Out zetten

• s420252
helaas, maar die optie kan ik niet aanvinken, zowel bij extended of bij cloned desktop trekt hijdit niet. Gebruik nu weer de hercules drivers 6.35, want met de rest crasht hij. (waarschijnlijk op sb live in combinatie met coppermine core. dat was althans de uitleg van abit voor de wederkerende blue screens met execption error 0E.) Wat kan ik nog proberen?

• s420252
Ah, The_Ult, jij bent al wat verder dan ik, ben nog niet aan spelen toegekomen door het geklooi met die videokaart. Daar koop je dan merkonderdelen voor!

Verwijderd

Ja zuigt best wel he. heb gehoord/gelezen dat het wel eens aan de geluidskaart kan liggen. Ga nu ff alles opnieuw installeren zonder geluidskaart. Misschien dat ie het dan eindelijk doet.?.?. :?

Verwijderd

Niet dus.. :(
Pagina: 1