Mensen, ik open deze topic om eracher te komen welke screensavers nou het meest worden gebruikt. Waar ze te downloaden zijn enz. Mijn eigen vraag is: Ik zag laatst in de Dixons een Sony Vaio Notebook staan met een heel gave screensaver. Er werd een bloem afgebeeld die zo was gefilmd/gefotografeerd zodat de bloem binnen 3 seconde geopend werd. Weet iemand welke screensaver ik bedoel en zo ja, waar hem te downloaden? Hartelijk bedankt alvast en veel plezier op deze nieuwe topic!
Verwijderd
ik gebruik helemaal geen screensaver, of je wil de standbymodus van de monitor een screensaver noeme
3dtext
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Euhmm...
Ten eerste is dit een opsomtopic, die zijn niet echt gewenst in de techfora.
Ten tweede is dit eigenlijk gewoon een request waar je die screensaver kunt downloaden, en dat mag je zelf opzoeken. Blader eens wat rond op Google of op sites met screensaver etc... GoT is geen plek waar je dergelijke dingen kunt requesten. Dus helaas, geen toekomst voor dit topic..
Succes met zoeken
Ten eerste is dit een opsomtopic, die zijn niet echt gewenst in de techfora.
Ten tweede is dit eigenlijk gewoon een request waar je die screensaver kunt downloaden, en dat mag je zelf opzoeken. Blader eens wat rond op Google of op sites met screensaver etc... GoT is geen plek waar je dergelijke dingen kunt requesten. Dus helaas, geen toekomst voor dit topic..
Succes met zoeken
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()