Ik heb via GoT "geleerd" dat je met Winamp in de playlist ook de album-naam kunt showen (zie screenshot).

Nu wil ik van mijn hele playlist dit "zien". Daarvoor moet ik voor zover ik weet alle tracks een keer hebben aangeklikt/gespeeld, anders toont hij de oude playlist-entries. Ik gebruik Tag&Rename om playlists te maken. Daar kan ik niet voor kiezen om in de playlist (bij de EXTIF info) zodanig weg te schrijven dat hij de EXTIF meteen + album naam doet.
Dus de bovenste tracks in de screenshot zijn zoals ik 't bedoel, ik zoek naar 1 van de volgende 2 oplossingen:
- Winamp 2.91 eenmalig de hele playlist te updaten
- Tag&Rename 2.1.7.4 uitgebreidere EXTIF-playlists te laten saven
Iemand die 't weet?

Nu wil ik van mijn hele playlist dit "zien". Daarvoor moet ik voor zover ik weet alle tracks een keer hebben aangeklikt/gespeeld, anders toont hij de oude playlist-entries. Ik gebruik Tag&Rename om playlists te maken. Daar kan ik niet voor kiezen om in de playlist (bij de EXTIF info) zodanig weg te schrijven dat hij de EXTIF meteen + album naam doet.
Dus de bovenste tracks in de screenshot zijn zoals ik 't bedoel, ik zoek naar 1 van de volgende 2 oplossingen:
- Winamp 2.91 eenmalig de hele playlist te updaten
- Tag&Rename 2.1.7.4 uitgebreidere EXTIF-playlists te laten saven
Iemand die 't weet?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.