[winamp 2.x] playlist probleem / Tag&Rename

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb via GoT "geleerd" dat je met Winamp in de playlist ook de album-naam kunt showen (zie screenshot).

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/winamp.jpg

Nu wil ik van mijn hele playlist dit "zien". Daarvoor moet ik voor zover ik weet alle tracks een keer hebben aangeklikt/gespeeld, anders toont hij de oude playlist-entries. Ik gebruik Tag&Rename om playlists te maken. Daar kan ik niet voor kiezen om in de playlist (bij de EXTIF info) zodanig weg te schrijven dat hij de EXTIF meteen + album naam doet.

Dus de bovenste tracks in de screenshot zijn zoals ik 't bedoel, ik zoek naar 1 van de volgende 2 oplossingen:

- Winamp 2.91 eenmalig de hele playlist te updaten
- Tag&Rename 2.1.7.4 uitgebreidere EXTIF-playlists te laten saven

Iemand die 't weet?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
SCHOP

modbreak:
Gelieve je topic niet binnen 24 uur omhoog schoppen. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done

[ Voor 94% gewijzigd door SH007 op 08-09-2003 07:33 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Wat dacht je van alles files selecteren ( CTRL-a) en dan
"read extended info on selection" met CTRL-ALT-e ?

Je kunt ook zelf de .m3u playlist strippen van oude id3tag gegevens.

Maar is het te lastig om gewoon de playlist opnieuw te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Sorry voor 't voortijdig schoppen, 'k zal 't niet meer doen!

speed24: thanks!! Dat is 't! Die nieuwe playlist is niet heel lastig, maar ik maak 'm steeds opnieuw aan als ik er mp3's bijkrijg. En omdat ik 'm aanmaak met Tag&Rename is hij steeds weer de "oude" (zonder album-naam). Maar jouw advies is een goeie work-around.