Ik heb mijn Club 3D Radeon 9500 non-Pro 128MB (modded naar 9800 Pro) nu stabiel lopen op 398MHz core / 297MHz mem. Het geheugen wil niet veel verder en ik betwijfel of ik hier iets aan kan doen, maar de core moet toch hoger kunnen neem ik aan. Ik heb hem succesvol op 425MHz kunnen laten lopen met een Quake 3 Arena demo die 2-3 minuten draait. Maar soms krijg ik van die vierkante vakjes te zien (4x4 pixels ofzo, in een grijze kleur).
Nu is de vraag: zou een voltage mod dit kunnen verhelpen ? En wat kan ik enigszins doen om het geheugen hoger te krijgen ? Ik heb gelezen dat ook het voltage van het geheugen verhoogd kan worden. Maar hoe dit in zijn werk gaat. Liefst hoor ik de raad van mensen met ervaring hierover, daarom dat ik het hier vraag.
Nu is de vraag: zou een voltage mod dit kunnen verhelpen ? En wat kan ik enigszins doen om het geheugen hoger te krijgen ? Ik heb gelezen dat ook het voltage van het geheugen verhoogd kan worden. Maar hoe dit in zijn werk gaat. Liefst hoor ik de raad van mensen met ervaring hierover, daarom dat ik het hier vraag.