Toon posts:

Vanaf de home-page direct naar (GoT) 'Bookmarks'

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie vanaf de tweakers-homepage onder 'Community' een link toevoegen naar 'Bookmarks', zodat ik in 1 keer op m'n favoriete GoT topics overzicht kan komen?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:32
Je kunt je bookmarks url toch ook gewoon aan je favorieten toevoegen? Lijkt me net zo simpel, komt allebei in een dropdown menu te staan :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
Je kan de search ook in je favorieten zetten, maar die staat toch ook in het lijstje onder 'Community' 8)7

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Sowieso kan het nu nog niet, omdat je bookmarks afhankelijk zijn van je userID, en die zijn op T.net en GoT nog niet gelijk. Zolang dat nog niet gelijk is, zal het er dus niet komen. Misschien dat het daarna er wel komt, maar daarvoor moet je je op Devtrack vervoegen :).

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
Ik denk dat het wel zou kunnen Harm. De link naar bookmarks wijst immers naar "http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks" en pas daar komt de UID eraan te pas. Mocht zo'n link op de FP staan en je klikt erop krijg je volgens mij gelijk een schermpje dat je in moet loggen.
Wat natuurlijk wel zo is is dat er op de FP onder het kopje 'community' enkel dingen staan die voor al het publiek toegankelijk zijn, jouw eigen bookmarks zijn dat simpelweg niet. Daarom lijkt dat kopje mij er ook niet de plaats voor.

http://twitter.com/randalpeelen

• Harm
  • Niet online
Weet ik, maar ik vind het nogal onzinnig om daar een linkje bookmarks neer te zetten die voor een deel van het publiek niet zal werken. Vandaar dat ik dat ik dan maar zeg dat het niet kan :D. Het kan echter wel als de userbase is gemerged, omdat dan het userID hetzelfde is en dus dat soort menuutjes afhankelijk van het al dan niet ingelogd zijn gemaakt kunnen worden :).

Verwijderd

Topicstarter
Ahh, ik zie het: als ik niet ben ingelogd op GoT heb ik geen bookmarks....

Dus als de merge (eindelijk _/-\o_ ) is gebeurd gaan we dit bouwen :+

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 10:38
Ik wou een topic openen met de zelfde vraag, wat is die search ook geweldig ;)

Maar het lijkt mij in iedergeval reuze handig wat TS heeft voorgesteld!

• Harm
  • Niet online
Ehm ja. Wat staat er verder nog in dit topic gemeld? Inderdaad, dat het nog niet handig is omdat de userID's nog niet hetzelfde zijn. Zet het op Devtrack en dan kijkt Femme er later nog wel eens naar. Tot dan doen we dit topic maar op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.