[Leadtek TNT2 Ultra] Vraag over Crystal Orb

Pagina: 1
Acties:

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hallo,
Ik kon niks in de FAQ's vinden hierover. Ik kon het ook niet vinden bij Thermaltake.
Ik heb dus deze TNT2 Ultra:

http://www.gamersdepot.co...rds/s320_tnt2_Leadtek.jpg

Het is een Leadtek WinFast s320
Die koeler wijkt een beetje af van de mijne, die van mij heeft 2 van die "Push-Clips", maar een vriend vertelde me dat clips op elke kaart op andere plekken kunnen zitten.
Dus ik wil graag weten of die Crystal Orb wel geschikt is voor mijn kaartje.
Er zitten verder geen condensatoren in de weg.
Het zit namelijk zo dat mijn koeler op die TNT2 bij het opstarten een heel irritant ratelent geluid maakt, het lijkt wel of hij speling maakt. Nou ja daar wil ik dus vanaf. En dus lijkt die Crystal Orb me een goede oplossing.

Verwijderd

Volgens de specs van Thermaltake zouden de gaten 54mm van elkaar af moeten zitten (met een kleine afwijking). Mochten bij jou de gaten niet op deze afstand zitten kun je m nog altijd gewoon met epoxy vastmaken.

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/chipset/dimentionA1178.gif

• Frietsaus
  • Niet online
Ik zal ff kijken
bedankt :D

• rhodium
  • Laatst online: 20:12
Ik raad je aan om dit ding niet te nemen... echt een herrie schopper eerste klas is het!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:18

Sick Nick

Drop the top!

op een tnt2 ultra zou ik gewoon een zalman sinkje plakken, gewoon een kleintje. Op m'n oude gf2 pro kon ik al af met een kleine ZU17 koeler, op een tnt2 ultra kan je wel af met ene nog kleinere. Geen klein fannetje meer, gewoon passief koelen die zooi.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05
Sick Nick schreef op 07 September 2003 @ 19:39:
op een tnt2 ultra zou ik gewoon een zalman sinkje plakken, gewoon een kleintje. Op m'n oude gf2 pro kon ik al af met een kleine ZU17 koeler, op een tnt2 ultra kan je wel af met ene nog kleinere. Geen klein fannetje meer, gewoon passief koelen die zooi.
Juist, de TNT2 non-ultra is meestal zelfs standaart al passief gekoeld, met mini-heatsink :)

Zowiezo is het investeren van 12 euro aan koeling op een kaart van 25 euro niet mijn idee van upgraden, maar dat zul je zelf moeten bepalen ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Frietsaus
  • Niet online
Ik heb nu eens rondgekeken.
Die cooler van zalman kost 24 €,- dat is evenveel als een GeForce 2 MX400 32MB.
Maar ik heb geen nieuwe kaart nodig. Deze kaart werkt perfect op de cooler na dan, dus een cooler van 12 eur moet best kunnen voor deze kaart

[ Voor 77% gewijzigd door Frietsaus op 07-09-2003 20:25 ]

Pagina: 1