Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vanaf de home-page direct naar 'Bookmarks'

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie vanaf de tweakers-homepage onder 'Community' een link toevoegen naar 'Bookmarks', zodat ik in 1 keer op m'n favoriete topics overzicht kan komen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 21:15
Het zal vast wel kunnen, maar ik denk niet dat dit er zal komen. Ten eerste omdat het niet echt T.net gerelateerd is, aangezien het je eigen bookmarks zijn en dat het geen belangrijk punt is van GoT en ten tweede, niet iedereen heeft bookmarks en heeft dus ook behoefte aan zo'n knop.

Verder is het vanaf T.net naar je bookmarks gaan twee klikken verwijderd, zo erg is het toch niet om even op End te drukken en je bookmarks aan te klikken? :)

Ideeën voor T.net kan je trouwens beter in Tweakers.net Frontpage Feedback plaatsen, aangezien React Bugs en Featurerequests alleen is voor de forumsoftware en dus niet voor Tweakers.net zelf.

[ Voor 22% gewijzigd door Hahn op 07-09-2003 18:19 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dacht ik de juiste groep gevonden te hebben.....

Denk dat het er wel gaat komen! Ook niet iedereen hoeft direct 'te searchen' of direct naar de 'actieve topics' te gaan......

Ik probeer het in Frontpage Feedback!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

dubbel en dus dicht :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.