Toon posts:

Strepen bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe pc. Alles liep goed totdat ik vandaag even me aa instelling veranderde to zover ging het allemaal goed. Ik sloot me computer even af en daarna starte ik weer op. het enige wat ik kreeg waren gekleurde strepen, ik kon dus ook geen account aanklikken. Het enige wat ik zie zijn strepen van ongeveer 1,5 cm. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

ik heb een AMD 2800 en een FX5900 256.

Alvast heel erg bedankt!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:20

me1299

$ondertitel

Wat voor instellingen heb je veranderd dan? En wanneer krijg je gekleurde strepen?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
heb je al in de veilige modus opgestart en je oude instellingen weer ingesteld?

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Verwijderd

Topicstarter
DeathKnight schreef op 07 September 2003 @ 17:30:
Wat voor instellingen heb je veranderd dan? En wanneer krijg je gekleurde strepen?
ik heb AA op 8x gezet, stond op 4.

En die strepen krijg ik direct nadat ik hem aanzet, dan begint een vrouwelijke stem me iets te vertellen over het opstarten (gebeurt altijd overigens) en dan stopt ie denk ik in het menu waar je een account moet kiezen. Maar dat weet ik niet zeker want ik zie alleen maar strepen.
--------

Ik zal hem even in veilige modus proberen op te starten, maar net reageerde die nergens op. Maar het is altijd het proberen waard.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 17:46 ]

• me1299

me1299

$ondertitel

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 17:41:
[...]

ik heb AA op 8x gezet, stond op 4.

En die strepen krijg ik direct nadat ik hem aanzet, dan begint een vrouwelijke stem me iets te vertellen over het opstarten (gebeurt altijd overigens) en dan stopt ie denk ik in het menu waar je een account moet kiezen. Maar dat weet ik niet zeker want ik zie alleen maar strepen.
--------

Ik zal hem even in veilige modus proberen op te starten, maar net reageerde die nergens op. Maar het is altijd het proberen waard.
Dus hij komt niet eens bij windows zelf meer?

Dat kan dan moeilijk aan die instelling komen. Aangezien die pas in windows zelf verder gebruikt wordt.

Je kan proberen je bios settings op default te zetten.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
F8 bij het opstarten en dan "Laatst bekende configuratie" nemen. Als het goed is maakt hij herstelpunten aan. Anders veilige modus en ondertussen ctrl+c ingedrukt houden. Dan slaat hij de normale opstartopdrachten over.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Niet een beetje zoals dit ?
Kapotte Videokaart???

dan is het geheugen van je dure 3dkaart verrot :|
Verder hoeven die strepen nog niet in de bios voor te komen, als het aan het geheugen van je vga ligt, vanochtend ook bij iemand geweest met verro mem, dat je pas te zien kreeg in windows...

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Topicstarter
Tutti-frutti schreef op 07 September 2003 @ 17:49:
Niet een beetje zoals dit ?
Kapotte Videokaart???

dan is het geheugen van je dure 3dkaart verrot :|
Verder hoeven die strepen nog niet in de bios voor te komen, als het aan het geheugen van je vga ligt, vanochtend ook bij iemand geweest met verro mem, dat je pas te zien kreeg in windows...
nee dat is het zeker niet. Ik kan geen screenshot maken helaas, maar ik kan niet eens letters lezen.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 17:55:
[...]

nee dat is het zeker niet. Ik kan geen screenshot maken helaas, maar ik kan niet eens letters lezen.
Ook niet van je bios? in dat geval zou ik namelijk wel denken aan een kapotte kaart hoor :X

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe heeft nog niets gewerkt, dus ik ga hem morgen maar weer terugbrengen naar de mycom :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 17:55:
kan geen screenshot maken helaas
Ik heb mijn digicam gebruikt... misschien een tip :+

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit heeft iig niks met Windows Operated Systems te maken :)

-> V&B

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vanaf wanneer heb je dit probleem? Gelijk bij de boot of pas als het Windows login scherm komt?

Verwijderd

Topicstarter
gelijk bij de boot.

• me1299

me1299

$ondertitel

kan je nog wel in het bios?

Heb je ook al geprobeerd de videokaart erin en eruit te doen?

• Gamer
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

indien bij boot heeft het niets met Windows te maken.

kaartje kapot (ram).

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
:) :) Heb hem vanochtend even opgestart en hij doet het nu weer! 8)7

Iedereen bedankt voor de hulp! _/-\o_

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:39

mvds

Totally awesome!

Ik gok dat het alleen bij een reboot gebeurd en nooit bij een koude start?

Als dat het geval is moet je de PC even aanzetten, dan de VGA kabel losmaken, en weer vastmaken, terwijl de PC en de monitor aanstaan. Klinkt gek, maar het helpt wel.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 09:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 07:36:
:) :) Heb hem vanochtend even opgestart en hij doet het nu weer! 8)7

Iedereen bedankt voor de hulp! _/-\o_
Als ik jou was zou ik teruggaan met die pc maar goed.. PC's die op random wel of niet werken krijg ik de kriebels van :)

ma ma ma ma ma macron one

• me1299

me1299

$ondertitel

MaxBurn schreef op 08 September 2003 @ 07:39:
[...]

Als ik jou was zou ik teruggaan met die pc maar goed.. PC's die op random wel of niet werken krijg ik de kriebels van :)
Vroeger bij m'n geforce 2 mx, was soms m'n beeld opeens zwart wit bij rebooten. Das pas vaag :)

Pagina: 1