Toon posts:

Nero 6 Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje Nero 6.0, maar ook meteen een probleempje erbij. Elke keer als ik een cd wil branden, krijg ik de melding: Drive is in use by another application. Nou lijkt het me logisch dat ie ook in gebruik is door een ander programma, maar dat is niet zo! Iemand met het zelfde probleem, of iemand die hier een oplossing voor heeft?? Ik gebruik XP

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Misshien de oude drivers van easy cd ceator (of zoiets) er nog op staan ? Gebruik effe de Nero 6.0 toolkit in startmenu om te checken wat er aan de hand is. Heb je ASPI al gecheckt ?

Verwijderd

Topicstarter
De oude drivers van easy cd creator zou best wel kunnen. Ik had dat een tijdje geleden geinstalleerd, wat gebrand en toen ik Nero 6 kreeg heb ik dat verwijderd. En ik heb dus nog geen 1 keer met Nero 6 kunnen branden. Maar hoe verwijder ik de drivers van easy cd creator, programma zelf staat niet meer op mijn HD. In de toolkit zie ik niets speciaals. En hoe check ik ASPI? Voor de rest doet mijn cd-rom het trouwens gewoon goed.

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens in mijn conf. scherm zie ik Nero ImageDrive staan met First Drive en Second Drive. Stonden allebei uitgevinkt, heb ze aangevinkt, maar doet het nog steeds niet :S

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Download het freeware proggie ASPICHK... Verwijder hiermee je oude ASPI drivers en haal op de site van NEro de nieuwste op...

edit:
trouwens, Wat zegt de infotool van NEro dan over ASPIdirver ?

[ Voor 25% gewijzigd door under-world op 07-09-2003 17:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik gewoon de bestanden zelf die ik te zien krijg in ASPICHK verwijderen????

Verwijderd

deze foutmelding heeft meestal te maken met directcd van roxio dat meegeleverd wordt met ecdc. ook incd kan dit soms veroorzaken. probeer de udf writer software eens te verwijderen.
Pagina: 1