[LightWave] Bocht in Capsule

Pagina: 1
Acties:

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025
Hi,

Ik heb in de Modeler een object gemaakt bestaande uit verschillende "Capsules". Deze "Capsules" heb ik dan met "DragNet" bewerkt tot ik de vormen kreeg die ik wilde. Belangrijkste is dat de "Capsules" mooi rond blijven vanuit de front aanzicht.

Nou wil ik een "Capsule" heel erg gaan buigen, zeg maar, nog extremer dan een "@"
De staaf van Sinterklaas :p om je een idee te geven.

Dit kan niet met DragNet, verder heb ik nog Vortex geprobeerd, dit lukt heel goed maar Vortex rekt de segmenten van de "Capsule" heel erg uit. (Ook al pak ik de maximale aantal segmenten bij het creeren van de "Capsule"). De "@" ziet dan heel erg dun en rechthoekig uit.

Iemand een idee over een alternatieve aanpak?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
rail extrude? al tijdje geleden dat ik nog het L/W maar je tekent een path (curve) dan op een ander level een circle en dan doe je een rail extrude - lekker voor 'neon' lights enzo. de eindje zul je wel moeten cappen met 2 hemispheres - maar dat is a doddle of course...

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025
Of jij begrijpt niet wat ik wil, of ik doe iets verkeerd.

Als ik "rail Extrude" gebruik met een circel in de back layer krijg ik hele rare vormen. (De meesten lijken op een bloempot) Het is nou verdomd moeilijk om te vragen "Wat doe ik nou verkeerd?" maar mischien kan je het wat gedetaileerder uitleggen, want ik voel een breaktrough aankomen! :)

En alvast bedankt!

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'