[TCP] Verbinding valt weg...

Pagina: 1
Acties:

• Phock
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Phock

nick is located above

Topicstarter
Ik heb een RH9 server met hierop een ADSL verbinding, deze is middels NAT binnen m'n hele LAN beschikbaar. Dit heeft altijd gewerkt, en werkt nog wel. Echter is het volgende het geval.

Bij het downloaden van zaken van het internet valt de connectie telkens weg, hierdoor blijft je download op zo'n 50kb - 300kb hangen, verder gaat ie echt niet. Voor het bekijken van kleine sites is dit niet zo problematisch, maar komen er plaatjes applets, flash, etc. aan te pas, dan is het irritant, de boel is ook een stuk trager trouwens. Heeft iemand toevallig met ditzelfde probleem te maken gehad? Ik kon er niet echt iets over vinden in dit forum...

Hoe los ik dit op?

don't read this text........

Verwijderd

Welke provider gebruik je. Ik ken iemand die heeft planet als provider en als hij grote bestand wil gaan downloaden dan gaat halverwege plat.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:16
Je hebt RH9, dus kan je ook een hoop logfiles raadplegen...

No production networks were harmed during this posting

• Phock
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Phock

nick is located above

Topicstarter
Het probleem is verholpen, er stond een worm nogal veel requests op m'n webserver af te vuren....zucht....

Waarom kijken die worpies niet eerst ff of ik IIS heb of Apache, dat scheel een boel nutteloos dataverkeer...

don't read this text........

• paella
Vraag blijft nog wel HOE?

Verwijderd

waarschijnlijk stopt het gewoon vanzelf omdat de worm geen enkele reactie krijgt. Apache is er niet echt heel erg gevoelig voor namelijk :)

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 16:38:
[...]

waarschijnlijk stopt het gewoon vanzelf omdat de worm geen enkele reactie krijgt. Apache is er niet echt heel erg gevoelig voor namelijk :)
ehm worm verwijderen misschien :?

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• paella
Alleen is het niet JOUW worm, maar een worm die BIJ jou probeert te komen. Niets tegen te doen, die pogingen althans.

Verwijderd

paella schreef op 09 September 2003 @ 17:11:
Alleen is het niet JOUW worm, maar een worm die BIJ jou probeert te komen. Niets tegen te doen, die pogingen althans.
Exact zo kreeg ik 8mbit aan broodkast verkeer binnen op me bakkie terwijl ik daar niets aan kon doen. Slammerwormpje wat me zat te bestoken. Je kan je dan ook niet dood houden, het blijft gewoon binnenkomen ongeacht of de worm antwoord krijgt ja of nee
Pagina: 1