Drivers Compaq P110 zijn niet te installeren

Pagina: 1
Acties:

• Ernie_rules
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08-2025
Ik heb een probleem met mijn Compaq P110, als ik het Softpaq met de *.inf files installeer zegt de setup dat je onder XP "Cpq_mon2k.inf" moet kiezen. Als ik deze file selecteer krijg ik een foutmelding dat het geen geldige driver is.

Het probleem met de plug and play monitor die nu is geinstalleerd is dat ik op 60 Hz werk en niet hoger kan.

...::Under Construction::...

Verwijderd

Dat los ik meestal op door een monitor van een ander merk / type te selecteren uit de lijst van hardware.

Mijn Yakumo 19" het ik zo bijvoorbeeld ingesteld als een Philips 109S. Werkt prima.

Ik krijg dan wel het hele lijstje van 60 t/m 85 Hz.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 15:25 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En wat als je 'Alle modi weergeven' aanvinkt? Dan moet je wel precies weten wat de monitor maximaal aan kan.

En zijn er geen andere drivers voor ofzo? Misschien andere file aanklikken of Windows ff zelf laten zoeken?

• Ernie_rules
Hij geeft alle modi weer en ik kan er ook uit kiezen, de monitor reageert er alleen niet op. Als ik daar 85 Hz aanvink blijft de werkstand 60Hz.

Als windows zelf zoekt worden alleen plug & play en standaardmonitor weergegeven.

edit: Ik krijg de melding "The specified location does not contain information about your hardware"

[ Voor 19% gewijzigd door Ernie_rules op 09-09-2003 00:54 ]

• Ernie_rules
*kickje*

• Ernie_rules
Ik heb na zoeken Powerstrip geinstalleerd maar daarmee krijg ik ook m'n refreshrate niet omhoog, heeft iemand een idee?

Verwijderd

Handmatig de INF file editten (of met Powerstrip).
DDE uitschakelen (software/driver/registry of pinnetje afbreken.
Videokaart INF driver editen om tussenfrequentie erbij te zetten.

Kortom, genoeg mogelijkheden...
Pagina: 1