Ik heb laatst me router weer geinstalleerd, zodat iedereen onafhankelijk zou zijn van mijn pc die altijd het internet deelde, vrijwel alles werkt gewoon, downloaden gaat vrij vlot enz. maar er is 1 groot probleem:
Ik kan niet online gamen, en omdat ik redelijk verslaafd ben aan het spel counter-strike en nog een paar andere games is dit zeer klote en ongemakkelijk
Het connecten lukt gewoonweg niet, hij kan geen servers vinden en als hij ze vindt, kan ik er niet mee connecten.
Mijn router is een: Linksys Befsr41
Ik heb al een beetje met poorten lopen kloten, maar dat heeft geen zin gehad, mijn broertje die ook regelmatig multiplayergames speelt heeft hier ook last van.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben erg radeloos
alvast bedankt!
Ik kan niet online gamen, en omdat ik redelijk verslaafd ben aan het spel counter-strike en nog een paar andere games is dit zeer klote en ongemakkelijk
Het connecten lukt gewoonweg niet, hij kan geen servers vinden en als hij ze vindt, kan ik er niet mee connecten.
Mijn router is een: Linksys Befsr41
Ik heb al een beetje met poorten lopen kloten, maar dat heeft geen zin gehad, mijn broertje die ook regelmatig multiplayergames speelt heeft hier ook last van.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben erg radeloos
alvast bedankt!