Toon posts:

[Router] multiplayergamez prob.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst me router weer geinstalleerd, zodat iedereen onafhankelijk zou zijn van mijn pc die altijd het internet deelde, vrijwel alles werkt gewoon, downloaden gaat vrij vlot enz. maar er is 1 groot probleem:

Ik kan niet online gamen, en omdat ik redelijk verslaafd ben aan het spel counter-strike en nog een paar andere games is dit zeer klote en ongemakkelijk :'(

Het connecten lukt gewoonweg niet, hij kan geen servers vinden en als hij ze vindt, kan ik er niet mee connecten.

Mijn router is een: Linksys Befsr41

Ik heb al een beetje met poorten lopen kloten, maar dat heeft geen zin gehad, mijn broertje die ook regelmatig multiplayergames speelt heeft hier ook last van.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben erg radeloos |:(

alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij kan helpen? :? :'(

Modbreak
Gelieve niet binnen 24 uur je topic te schoppen. Het is hier geen helpdesk..

[ Voor 78% gewijzigd door Koffie op 08-09-2003 09:07 ]

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:01

ErA

Het beste wat je kan doen is even goed zoeken. Bij sommige games moeten bepaalde dingen ingesteld worden. Denk bijvoorbeeld aan firewall etc en het mappen van poorten. Pak hiervoor eens de FAQ's erbij en gebruik ook de search.

Ikzelf gebruik geen router maar weet dat het met behulp van de search en FaQ heel goed te doen is.

[edit]
Welkom op GoT

De links die bij de faq en de search horen zijn bijvoorbeeld:

FAQ Network Troubleshooting

&

http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find

[ Voor 25% gewijzigd door ErA op 07-09-2003 21:43 ]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Om te Counter-Striken hoef je geen poorten te mappen. Dat heb ik ook niet gedaan en 't werkt als een trein. Ik draai trouwens Smoothwall op een ouwe pc als router. (www.smoothwall.org)

Verwijderd

Topicstarter
thnx ik had al wel gezocht, maar kon zo snel niks vinden over problemen met counter-strike (nog steeds niet maja :P) ik draai jammer genoeg geen pc als router, lijkt me wel makkelijker, heb gewoon zo'n stom kastje met 4 switches zeg maar, heb me mac-adres van het modem doorgegeven aan me isp, maja.. ik ga es zoeken, thnx voor de hulp tot nu toe :>