CD Text niet beschikbaar op autoradio

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-03 20:15
Ik heb een redelijk nieuwe autoradio, een Pioneer DEH-P2500RB (vw blauw uitvoering), deze is in staat om CD Text weer te geven.

Afbeeldingslocatie: http://www.achetezfacile.com/images/s/25861a.jpg

Ok, ik wilde dit wel eens uitproberen. CD gebrand, CD Text goed ingesteld, ff testen in de autoradio, maar: "No Title" als ik kies voor de text weergave. :?

CD terug in de brander geplaatst, en met Nero inhoud bekeken: laat keurig de titels zien (informatie zit dus op de CD).

Wat gaat hier fout? :?

Technische gegevens:
  • Brander: Plextor PlexWriter 12/10/32A, Firmware 1.10 (meest recent, is in staat om CD Text te schrijven)
  • Software: Windows XP i.c.m. Nero 5.5.10.7 OEM (geschikt voor CD Text)
  • Autoradio: Pioneer DEH-P2500RB, volgens specs ondersteund deze CD text.
Alvast bedankt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Arnout op 07-09-2003 14:50 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Heb je ok een cd title en author ingevuld? misschien denkt de autoradio dat er geen titels inzitten als je deze info weglaat.

Bij mij werkt cdtext prima op mijn JVC speler.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-03 20:15
Dit topic kan w.m.b. diep wegzakken in de search... :)

De wat goedkopere Pioneer radio's ondersteunen alleen CD Text bij CD-wisselaars, niet bij de front loader... waarom dit zo is :? (lijkt me geen moeite om CD Text code toe te voegen aan de software).
Je kunt dus WEL in de radio de CD Titel invoeren, vandaar dat "No title". Maar wie zo gek is om dat te doen? Ik wil niet eens weten hoe het gaat. De radio heeft zelfs geheugen voor 48 CD's.

Moet maar eens een echte autoradio gaan kopen.... :P

[ Voor 25% gewijzigd door Arnout op 08-09-2003 09:28 ]