Toon posts:

[Acer800lci] artifacts ....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Acer Travelmate 800lci (versie 0.76) heeft ernstige kuren ...

Tijden het opstarten/werken/afsluiten op netstroom geeft 'ie nu zgn. (trillende) artifacts op het scherm, soms zo erg dat er niet meer mee te werken is. Trek ik de stekker eruit dan zijn ze weg (nadat ik bijv. een nieuw venster open).

De fout zit denk ik in de videokaart, omdat de strepen en blokken ook te zien zijn op een screenshot.

Ik heb weinig aan de originele installatie veranderd, dwz gewoon windows erop gelaten en alleen de nieuwste drivers (van Acer-ftp-site) erop gezet. Ook heb ik (natuurlijk) niet over zitten clocken.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is? Ik heb al een mail gestuurd naar de winkel waar ie vandaan komt, maar wellicht zijn er meer mensen met deze problemen (en/of een oplossing).

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 14:29:
Mijn Acer Travelmate 800lci (versie 0.76) heeft ernstige kuren ...

Tijden het opstarten/werken/afsluiten op netstroom geeft 'ie nu zgn. (trillende) artifacts op het scherm, soms zo erg dat er niet meer mee te werken is. Trek ik de stekker eruit dan zijn ze weg (nadat ik bijv. een nieuw venster open).

De fout zit denk ik in de videokaart, omdat de strepen en blokken ook te zien zijn op een screenshot.

Ik heb weinig aan de originele installatie veranderd, dwz gewoon windows erop gelaten en alleen de nieuwste drivers (van Acer-ftp-site) erop gezet. Ook heb ik (natuurlijk) niet over zitten clocken.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is? Ik heb al een mail gestuurd naar de winkel waar ie vandaan komt, maar wellicht zijn er meer mensen met deze problemen (en/of een oplossing).
Waarom zet jij de link maar mijn topic in je topic als je net zo goed die vraag daar had kunnen stellen?

Want er was in het Acer tm 80xcli topic nog 1 iemand met dit probleem.
En die is dus rma gegaan

[ Voor 4% gewijzigd door Roberto op 07-09-2003 14:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw topic geopend omdat dit een probleem is wat ik in de vier andere topics nog niet tegen ben gekomen ... en ik weet ook niet of het specifiek is voor deze laptop.

Zou je me misschien op weg kunnen helpen: waar in de vier topics stond die andere melding van dit probleem?

• Roberto
Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 15:03:
Ik heb een nieuw topic geopend omdat dit een probleem is wat ik in de vier andere topics nog niet tegen ben gekomen ... en ik weet ook niet of het specifiek is voor deze laptop.

Zou je me misschien op weg kunnen helpen: waar in de vier topics stond die andere melding van dit probleem?
Deel 2, precieze page number weet ik niet meer, maar er stonden ook screenshots bij.

Die jongen heeft hem rma gedaan en kreeg een werkende terug.

Verwijderd

Topicstarter
thnx!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59

Nakebod

Nope.

Het is deel3, net ff gezocht :)
Verwijderd in "Acer Travelmate 80x topic deel 3"
En voor als je door het laden van de plaatjes even de post kwijt bent:
Door Bazeman - Friday 18 July 2003 19:02

Tenminste, nadat ik denk dat je dit probleem bedoeld?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Roberto
Nakebod schreef op 07 september 2003 @ 16:42:
Het is deel3, net ff gezocht :)
Verwijderd in "Acer Travelmate 80x topic deel 3"
En voor als je door het laden van de plaatjes even de post kwijt bent:
Door Bazeman - Friday 18 July 2003 19:02

Tenminste, nadat ik denk dat je dit probleem bedoeld?
Woeps mijn fout, deel 3 dus.

Nja hij weet nu dat het rma kan dus het is al goed :)

Verwijderd

Topicstarter
heb overigens C&C er niet op staan. Maar iig morgen gaat ie terug. Baal er wel flink van ... nu ben ik mijn lap een poos kwijt :(

Verwijderd

Topicstarter
Maar gelukkig is ie weer gemaakt! (alweer even geleden trouwens). Mobo vervangen en nu geen problemen meer. Al met al is ie twee weken weggeweest.
Pagina: 1