wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Je vergeet 1 menu-optie die 't em doet:
Beltoontype = stil (andere opties: oplopend en bellen).
Dus ga je in ieder geval geen geluid horen
Beltoontype = stil (andere opties: oplopend en bellen).
Dus ga je in ieder geval geen geluid horen
bij mij heet dat oproepsignaal en hij staat al op stil (andere opties: bellen, oplopend, 1x bellen, 1x piepen of stil dus)
any idea?
any idea?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
You still do not get the point 
Met die optie 'oproepsignaal = stil' heb je alle beltonen al uitgeschakeld. Het maakt niet uit of je het volume dan op 1 of op 5 hebt staan, hij geeft sowieso geen geluid meer.
Misschien moet je nog es even je handleiding een keer lezen...
Met die optie 'oproepsignaal = stil' heb je alle beltonen al uitgeschakeld. Het maakt niet uit of je het volume dan op 1 of op 5 hebt staan, hij geeft sowieso geen geluid meer.
Misschien moet je nog es even je handleiding een keer lezen...
Ik heb nog even onderzoek gedaan... ik hoor alleen beltonen als ik door een huistelefoon wordt gebeld en niet wanneer ik door een mobiele telefoon wordt gebeld.
misschien bugje in de software versie? ga van de week wel even nokia bellen
Door "een" huistelefoon of test je altijd met je eigen telefoon?Scorperito schreef op 08 September 2003 @ 19:12:
Ik heb nog even onderzoek gedaan... ik hoor alleen beltonen als ik door een huistelefoon wordt gebeld en niet wanneer ik door een mobiele telefoon wordt gebeld.
Misschien heb je je eigen nummer een andere beltoon gegeven ofzo en negeert die de standaard instelling (lijkt me trouwens ook een bug als dat zo is hoor
* Klippy heeft nooit een Nokia telefoon gehad, maar dit was het eerste waar ik dacht
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Pagina: 1