Toon posts:

Vraagje? (hmmm, search is down vandaag)

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
People,
Ik zat net te denken, he. Ik heb een java game op mijn Pc en ik d8. hoe krijg ik die nou op mijn Samsungtje s300???

toen dacht ik. die linkkabels is allemaal leuk en aardig, maar die heb ik niet. toen d8 ik, wacht !!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb toch zat webspace van mijn provider. als ik die nou op het internet zet, kan ik toch met mijn wapbrowser naar toe en dan gewoon downloaden met mijn mob?

Dit moet toch kunnnen??

moet ik dan wap site bouwen, of kan ik gewoon linken naar de file en hij download zelf??

wie o wie kan mij helpen???

tanx

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik kan er nauwelijks wijs uit worden wat je wil en al helemaal niet waarom het in P&W staat, maar in principe werkt WAP gewoon met http en zou je de file erop kunnen zetten.

Dit lijkt me meer iets voor I&T, maar door je vage taalgebruik en onduidelijke uitleg kan je het beter even opnieuw proberen ipv dat ik dit verplaats.

Btw, de search doet het hier gewoon en als ie 0 resultaten geeft moet je even op f5 duwen, als ie het dan weer niet deed, _dan_ kan je beter in React Bugs en Featurerequests melden wat ie niet deed dan in je titel een rare zin zetten.

Succes :)

En kicken is niet gewenst, zeker na 5 mins niet.

[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 07-09-2003 13:44 ]

Dit topic is gesloten.