Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
Maar hoe dat doorgeven in zijn werk gaat weet ik niet... een echte verbinding met de antenne is er niet denk ik zo.
Zo dusSecure installation on top of holder and fastened between holder and swivel. The main function of the antenna coupler is to provide a link to an external antenna. The connection between the mobile phone's antenna and antenna coupler is formed by an electric and magnetic field.
Toch doet de interne antenne het ook perfect.... mochten sommigen van jullie het willen weten.
Verwijderd
dat geval wat boven het "cupje" uitsteekt is de antenna coupler.
gele rondje zit de antenna coupler.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 12:53 ]
Het is inderdaad een extra stuk voor je carkit, omdat je telefoon er tegenaan zit zou je ontvangst beter moeten zijn. Aangezien ik hier in de randstad altijd volledig ontvangst heb (Vodafone en Dutchtone) geen meerwaarde.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik moet wel zeggen dat Nokia er op deze manier maar een duur geheel van maakt. Oude carkit eruit, nieuwe carkit erin + houder + antenne aansluiting (en of dat via inductie nu zo goed werkt
complete cark 91 voor 119, cark 126 + al het gedoe zit al op ruim 200 euro
probleem is dat als ik de externe antenne niet gebuitk, alles als een tierelier gaat storen over de radio. De carkit is namelijk rechtstreeks op de radio aangesloten, zodat het geluid van de telefoon met de raio te regeln is en dus over de autospeakers komt.
was hetzelfde met de de cark 91... maakt de antenne geen contact, dan werd het een gestoor van jewelste
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
voor 'maar' 29 euroGinz schreef op 02 december 2003 @ 19:17:
De AXF-15s is het onderdeel wat je nodig hebt om je externe antenne aan te kunnen sluiten op de Nokia Cark-126 carkit.
ik vind het ronduit belachelijk dat dat dus ineens zomaar een los onderdeel geworden is
Ik heb net de carkit geinstalleerd. Zonder externe antenne is het een ramp (qua storing) met is het beter, maar nog lang niet weg
iemadn een suggestie?
de houder (+ antenne-ding) zit gemonteerd op een lederen opzet console die mooi langs het middenconsole loopt, dus ik heb weinig geen mogelijkheid de houder te verplaatsen of dieper te plaatsen. Alhoewel ik dat laatste erg graag zou willen, want de cark 126 is NOG dikker dan de 91