Toon posts:

[Adobe audition] Vocal weghalen (voicekillen)/Vocal houden

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen beste tweakers ik heb een vraag en die vraag ik imho al een tijd niet gestelt want als ik in de search zoek krijg IK resulataten die stammen uit 1999 dus dat zegt denk ik dan wel iets :P haha.

Allereerst vroeger heete adobe audition cooledit, cooledit is door adobe overgenomen en heet nu adobe audition echter zal ik het voor de makkelijkheid nog wel cooledit noemen.

ik heb me ooit laten vertellen dat als je een instrumentaal hebt van bijv een nummer als jamai step right up en de normale versie die over elkaar heen gooit en er dan een bepaalde filter van cooledit eroverheen gooit dat je dan de accapella versie hebt.. (dus dat je een bepaalde filter in de multitrack mode gebruikt en zo de stem eruit kan filteren) echter weet ik niet hoe dit moet weet iemand dit?

En weet iemand of er een plugin voor bestaat om te voicekillen netjes? zodat je het instrumentaal overhoudt?

ik hoop dat iemand dit weet..
thanks,..

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:00

Steffie

Opaque

Software gerelateerd; NSTM >> SA

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Topicstarter
iemand? :D:D

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Je zal dan de instrumentale versie in tegenfase moeten zetten met het origineel, dan hou je alleen het verschil , de stem dus, over.