Heb sinds kort een Sony DRU 500-ULX, de externe versiie van de AX dus.
Deze heb ik aangesloten via een USB 2.0 adapter van EPOX, die zit op een pci slot van mijn abit KX333-R.
In het begin werkte alles naar behoren, kon dvd lezen en branden alles top.
Maar sinds een paar dagen doet hij heel erg raar
Had een CD met Nero gebrand, was ok afgerond, wou hem afspelen en dat ging niet.
Ik andere dvd's geprobeerd, zelfde probleem.
Dus ik vanochtend maar eens een normale DVD erin om ff te kijken of hij die nog wel wil lezen, niet dus!!!
Heb verscheidende versies van Nero geprobeerd, ook zonder Nero maar niks werkt.
Kan ook niet vanuit Windows XP zelf iets op die dvd zetten of die dvd formateren.
Is er iemand die weet hoe ik mijn brander weer aan de praat kan krijgen of wat de oorzaak kan zijn?
p.s. Ik heb de laatste firmware erop zitten, 2.0F
Deze heb ik aangesloten via een USB 2.0 adapter van EPOX, die zit op een pci slot van mijn abit KX333-R.
In het begin werkte alles naar behoren, kon dvd lezen en branden alles top.
Maar sinds een paar dagen doet hij heel erg raar
Had een CD met Nero gebrand, was ok afgerond, wou hem afspelen en dat ging niet.
Ik andere dvd's geprobeerd, zelfde probleem.
Dus ik vanochtend maar eens een normale DVD erin om ff te kijken of hij die nog wel wil lezen, niet dus!!!
Heb verscheidende versies van Nero geprobeerd, ook zonder Nero maar niks werkt.
Kan ook niet vanuit Windows XP zelf iets op die dvd zetten of die dvd formateren.
Is er iemand die weet hoe ik mijn brander weer aan de praat kan krijgen of wat de oorzaak kan zijn?
p.s. Ik heb de laatste firmware erop zitten, 2.0F
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 07-09-2003 10:07 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙