Toon posts:

Probleem met Hauppage TV Kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik heb hier zojuist een PC geinstalleerd met Windows XP Home Edition, en de drivers geinstalleerd van de Hauppage TV kaart. Wat blijkt, dit is gewoon een ontzettend oude versie die niet compatible is met Windows XP. We hebben ook al de WHQL drivers gedownload van de website maar ook deze werken niet. Heeft iemand ervaring hiermee, en weet iemand ook hoe je dit probleem oplost? Windows blijft continu maar aangeven dat die de hardware niet kan detecteren. Plz help me! We hebben vrijwel alle drivers al geinstalleerd die op de website staan, maar niet helpt.

Jeffrey

• Ifeman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05-2022
Geef eens wat meer info. Welke Hauppage kaart? Welke website? De Duitse of de Amerikaanse?

Verwijderd

Topicstarter
Ifeman schreef op 07 september 2003 @ 10:19:
Geef eens wat meer info. Welke Hauppage kaart? Welke website? De Duitse of de Amerikaanse?
Het type is onbekend, we hebben geen doos ofzo, en in de handleiding staat ook geen type. Het is in ieder geval een PCI type. Redelijk oud, uit 1999 ofzo lijkt me want het is een 95/98 versie. We hebben drivers gedownload van www.hauppage.com maar ja zoals ieder gezegd, werken ze dus niet... |:(

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 09:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ze hebben voor (oude)pci maar 2 typen driversets, beiden ook xp compatible, dus..1 van de 2 moet werken...
Kijk op je kaart voor het modelnummer.

ps: het is trouwens Hauppauge

[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 07-09-2003 10:44 ]

ma ma ma ma ma macron one

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Je zou overigens met de afbeeldingensearch van google kunnen kijken of je jouw kaartje kan achterhalen.

Zoeken op hauppauge bijvoorbeeld

Verwijderd

kijk ook even of je niet DirectX 9.0b hebt geinstalleerd, mijn tv kaart + die van anderen werken na die update niet meer. (Microsoft komt met een update).
Als je DirectX9.0b nog niet hebt installeer hem dan niet!

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik heb zelf een al redelijk oude Hauppauge PCI kaart (WinTV-PCI of iets dergelijks), is ook al zo 4 jaar oud. Maar dat werkt prima hier, ik heb wel problemen met de WHQL certified drivers (soms blauw scherm); De nieuwste XP drivers werken echter prima hier.

Werkt de kaart uberhaupt wel? Kan je dat misschien op een andere (windows 9x) computer testen?

Ik heb trouwens ook gewoon DirectX 9.0b geinstalleerd, 'k zie het probleem daar niet zo.

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Pagina: 1