Aanschaf Surround

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:43
Dag mensen

Ik ben al een tijdje opzoek naar een surround systeem wat echt hard gaat, ik kan alleen geen adressen vinden waar ik moet wezen.
Ik heb namelijk al bij de Makro een Sony HTP3100 gekocht, en ook weer ingeleverd.
Omdat er geen goede bas inzit, nu zij een kennis dat ik beter losse componenten kan nemen.
Maar nu weet ik niet waar ik moet wezen, wie kan me helpen ?

P.s ik heb echt wel moeite gedaan om het op te zoeken maar zonder resultaat :'(

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 22:52

Smarron

The bend

Wat heb je precies gedaan? Zolang je dat niet uitlegt wordt het moeilijk adviseren. Ga eens terug naar die kennis. Die heeft er wellicht verstand van.

En ik zou eens een echte audiowinkel binnenstappen, bepaalde boxen uitgebreid testen (neem zelf een muziek-CD mee oid) en oordeel zelf. Hier kunnen we wel adviseren, maar iedereen heeft een eigen smaak. Je zult dus toch echt zelf een beslissing moeten maken.

Ook belangrijk, wat is je budget?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 16:06

Collaborator

You! Cake or Death?

De Logitech Z-680 is perfect voor jou? in ieder geval klinkt hij super! en de bass.. die is zo erg dat ie verboden zou moeten worden :D :|

This space is occupied

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Het is idd belangrijk om te weten wat je budget is Henkpaulus. Als je goede bass wilt hebben kan je het beste grote zuilluidsprekers kopen (als fronts) of als je sattelietspeakers neemt een goede subwoofer erbij nemen.

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
wat vindt je zelf bellangrijk? wil je puur hard geluid of ook mooi geluid?
stap dan echte audiowinkels binnen en let op klank, hard kunnen alle setjes wel. (op een paar melkpakkenhandel setjes na)

[ Voor 12% gewijzigd door Dnc1n op 07-09-2003 11:20 ]

Verwijderd

Op zich is die HTP 3100 best een redelijke set (in die prijsklasse, als je hem vergelijkt met de HTP 1000 ofzo).

Ik hou zowiezo niet zo van het Sony geluid. Maar de DVD speler die bij die HTP 3100 zit is wel goed (330 van sony). De versterker is echt instap (485 of 495 dacht ik..), maar op zich best aardig, voor dat geld.

Mooie bas... Dan moet je misschien (in die prijsklasse) iets combineren met een JBL 178 sub (bv met de SCS 138 of SCS 178 set van JBL), of met een Yamaha sub (205 bv, gaat heel mooi diep). Evt Magnat Sub (... 125 van magnat, redelijk goedkoop en mooie diepe bas).

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

waarom wil je in hemelsnaam hard met veel bas?
Leg eens uit.

Verwijderd

Sommige mensen denken dan dat het goed is.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Koop eerst een goede dvd speler met 5.1 uitgangen en koop dan zoals hier al eerder is gezecht een logitech z-680 boxen set. Ik zit zelf met een z340 en die heeft al een bass waarvan je niet goed wordt. :P

Je kan ook bij de mediamarkt gaan kijken. Deze hebben een heleboel opstellingen klaar staan en deze kan je dan ook goed testten. Zijn nog redelijk goedkoop ook.

offtopic:
Zelf heb ik een dvd-speler met 5.1 boxen van Cyberhome daar gekocht. Deze kan ook belachelijk hard en dat voor 170,- pleuro :D

Xbox Live ID:Notna8310

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Lees even in de policy het stukje over "wat moet ik kopen?" topics door.
P.s ik heb echt wel moeite gedaan om het op te zoeken maar zonder resultaat
Als je in de toekomst weer eens een topic gaat openen en je hebt gezocht, laat dan merken dat je gezocht hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.