[Renegade] CD2 kapot, spelen zonder steeds te wisselen?

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Ik heb een tijd geleden Renegade gekocht in de winkel toen hij pas uit is. destijds heb ik eens een keer de DATA cd (CD2) op me bureau laten vallen en daardoor is hij langzaam vanuit het midden naar buiten gescheurd. kortom: die cd is kaduuk.
Als ik nu wil spelen moet ik eerst opstarten met de orginele CD1, vervolgens na de cd check vraagt het spel om de DATA cd (cd2). ik doe er dan een kopie in die hij pakt en vervolgens kan ik overal spelen. (er staat me nog iets bij van wanneer ik daadwerkelijk een server join hij weer CD1 nodig heeft, de orginele.)
Is er geen manier om dit gemakkelijker te maken? 2cd 's tegelijk er in of 1 mounten werkt niet, aangezien in het register de driveletter wordt weggeschreven. een No cd crack is ook geen oplossing aangezien ik dan niet meer op internet kan spelen.
EA/Westwood/Free record shop kon me ook niet helpen met dit probleem. (er slecht, je koopt iets van 50,- vervolgens krijg je geen support die zij makkelijk kunnen leveren. (voor EA kost zo'n cd drukken + shippen niet meer dan 5,- die ik dan graag wil betalen)

Verwijderd

CD'tje opsturen naar EA, tegen betaling van de verzendkosten krijg je een nieuwe CD. Zie ook Electronic Arts CD's knappen eerder?.
Even de service lijn (nummer staat in je manual) bellen, zij geven je dan een adres waar je de CD naar toe moet sturen, althans zo heb ik begrepen :)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

lol die game kost nieuw 6 euro bij de Dixons en 10 euro bij bart smit :D!!

This space is occupied

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Als je die cd 2 nou mount kun je toch gewoon spelen :?

En verder heb je ook nog kans dat die cd knapt in je cr-drive, met alle gevolgen vandien...

Ja doe maar.

• CU2morO
NvE, zoals ik al zei, alle data moet van dezelfde drive(letter) komen. en ik heb zoiezo 1 orginele cd nodig om langs de cd protection check te komen

[ Voor 37% gewijzigd door CU2morO op 07-09-2003 00:26 ]

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

CU2morO schreef op 07 September 2003 @ 00:26:
NvE, zoals ik al zei, alle data moet van dezelfde drive(letter) komen. en ik heb zoiezo 1 orginele cd nodig om langs de cd protection check te komen
Met de eerste cd kom je langs die check.. Kun je die letter niet veranderen (desnoods is windows zelf) :?

Ja doe maar.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Kan je niet gewoon CD2 mounten en dan vanaf de cdrom af starten? Dus naar de mount gaan van CD2 en daar op de (goede) exe klikken waardoor het spel start.

Als dat werkt maak je gewoon een snelkoppeling naar die exe op je desktop, of waar je het wilt en je bent klaar :)

Ik vraag me trouwens af waarom je bij het opstarten eerst CD1 en dan pas CD2 erin moet doen, want als het een goede kopie is is dat natuurlijk overbodig.

The devil is in the details.

• CU2morO
marc0 -> cd1 is de enige die orgineel is, met cd2 kom je NORMAAL ook langs de cd check en heb je CD1 nooit meer nodig, behalve bij install. maar omdat cd2 een kopie is komt ie niet langs de cd check.
en NvE en Marc0: de driveletter moet voor BEIDE CD'S hetzelfde zijn, de ene fysiek in de drive en de ander mounten kan dus niet.

• dust | zone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2024

dust | zone

don't ask...

TheEvilCuber schreef op 06 September 2003 @ 23:45:
lol die game kost nieuw 6 euro bij de Dixons en 10 euro bij bart smit :D!!
En bij Free Record Shop € 6,99. Bespaar jezelf een hoop tijd en moeite en koop gewoon een nieuwe. Heb je meteen ook een copy van disc 1 :) .

Asus A7V266 | AMD Dondervogel 1400 | >200 GB aan schijfjes

Pagina: 1