Ik ben van plan om een nieuwe PC te kopen, en omdat ik geen zin om losse hardware bij elkaar te kopen, wat wel beter is, ga ik toch uit van een systeem, compleet ect. Monitor, want die heb ik nog, printer ook niet nodig.
Ik heb Google en de Tweakers Pricewatch al beetje doorzocht, en omdat ik toch een kleine 'shuttle' (de kleine vierkante pctjes dus).
Alleen zijn er nog wat punten, waar ik over twijfel.
1. Zijn deze systemen, makkelijk uit te breiden qua geheugen.
2. Kunnen deze systemen (meestal 200W voeding) veel USB systemen aan (extreme bracket, webcam, usb-stick, usb-mp3stick)
3. Zijn ze de moeite waard om te kopen, gebruik alleen voor internet, file sharing (on lan) gaming en design (photoshop etc.) en beetje textverwerken etc.
4. Kunnen ze de komende 3 jaar mee gaan
Ik heb Google en de Tweakers Pricewatch al beetje doorzocht, en omdat ik toch een kleine 'shuttle' (de kleine vierkante pctjes dus).
Alleen zijn er nog wat punten, waar ik over twijfel.
1. Zijn deze systemen, makkelijk uit te breiden qua geheugen.
2. Kunnen deze systemen (meestal 200W voeding) veel USB systemen aan (extreme bracket, webcam, usb-stick, usb-mp3stick)
3. Zijn ze de moeite waard om te kopen, gebruik alleen voor internet, file sharing (on lan) gaming en design (photoshop etc.) en beetje textverwerken etc.
4. Kunnen ze de komende 3 jaar mee gaan
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 22:26 ]