Toon posts:

Hoe krijg ik mijn AGP aan de praat.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor mijn oude BD7II Raid ABIT moederbord een FX 5600 256 mb gekocht. Deze presteerde op benchmarks beduidend minder dan zijn voorganger, een TI4200 64mb. Met een nieuw moederbord opnieuw geprobeerd. Dit keer een ASUS P4G8x. Hier hetzelfde probleem. In de bios is alles actief maar AGP wordt volgens 3d 2003 benchmark niet gebruikt. Ook SISoftware Sandra komt tot die conclusie. Ik heb inmiddels ook een nieuwe FX 5600 256mb van MSI. Hetzelfde probleem. Tweaken met RIVA tuner zou de oplossing moeten zijn maar daar kan ik de AGP instellingen niet aanpassen.

Is er iemand die hiervoor de oplossing heeft. Een nieuwe windows XP installatie hielp ook niet.
8)7

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kijk eens in reviews, mischien is hij gewoon langzamer dan een GF4 TI 4200.

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb je voor die P4G8X wel de Intel Chipset Software Installation Utility geïnstalleerd?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De kaart is in basis wat trager dan de Ti4200 ja, dus het kan kloppen dat de benchmarks wat minder zijn. Je zegt niet hoeveel minder, dus of het echt slecht is kan ik niet zeggen :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Daar is het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif-topicreport handje voor, in het topic zoiets melden heeft geen nut :)

Overigens staat het topic in VB goed, de AVH versie zal gesloten worden :)
Pagina: 1