Welke (zwarte) DVD-speler met DivX/Xvid ondersteuning?

Pagina: 1
Acties:

• Ynst2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik ben van plan een dvd-speler te kopen met DivX (3/4/5), Xvid, SVCD, VCD, Mp3, JPEG-ondersteuning... + losse .srt/sub ondersteuning (voor de Divx's en Xvid's)
Nou zijn er die genoeg, maar m'n moeder wil er per se eentje die zwart (dus niet grijs of zilver) is....
de meeste "gewone" dvd-speler (zonder extra's) zijn wel zwart. Maar zodra er extra's bijkomen wordt ie, lijkt het wel, standaard grijs/zilver...

Heeft iemand een idee?

[ Voor 10% gewijzigd door Ynst2003 op 06-09-2003 19:57 ]

Verwijderd

De Kiss-spelers zijn zwart / zilver d8 ik.. ;)

Verwijderd

Zijn er al losse DVD-spelers met Xvid ondersteuning dan?

• Ynst2003
Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 19:49:
De Kiss-spelers zijn zwart / zilver d8 ik.. ;)
klopt, maar die zijn (onnodig) duur en groot (hoog)

iemand nog andere ideeên?

• Lambert
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kijk hier eens op, vergeen niet een zakdoekje erbij te leggen vanwege het hoge kwijl factor. Ech supergeile kastjes en mega klein.

http://www.mini-itx.com/

Kijk naar een geil kastje, neem er een mini itx bordje bij en de extra componenten zoals een hdd, dvd-rom, enz en je hebt een klein, stil multimediasysteempje met ondersteuning van alles wat op een windows/linux pc draait. Wat wil je nog meet?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

volgens mij (weet het écht niet zeker...) is het mogelijk om bestaande dvdspelers te tweaken met wat solderen zodat je daar ook divx mee kan spelen...

Verwijderd

Ja je moet wat puntjes aan elkaar solderen en dan unlock je de divx chip die eigenlijk op elke dvd speler zit maar niet gebrukikt wordt. :) (sarcasme)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

ik doelde meer op het bijsolderen van een chip... in de trant van de mogelijkheid tot het bijplaatsen van een progressive scan chip... waarvan ik zeker weet dat het wel kan... Dacht ergens zoiets gehoord te hebben dat dat ook kon met divx...
Was dus NIET grappig bedoeld...

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
Ynst2003 schreef op 06 September 2003 @ 19:56:
[...]

klopt, maar die zijn (onnodig) duur en groot (hoog)

iemand nog andere ideeên?
Huh?
Die kiss spelers zijn net zo hoog als normale losse dvd spelers, en de DP-450 kost 229 euro. :?
Lijkt, me een relatief goedkoop als je nagaat dat je (nagenoeg) alles kan afspelen met dat ding. M'n broer heeft er een, helaas had ik een half jaar geleden een normale DVD speler gekocht 8)7
Ik zou echt nooit meer een normale DVD speler kopen, het is echt een ideaal ding _/-\o_

• Ynst2003
m'n eerste ingeving ging uit naar de Lite-ON LVD-2001
http://www.slcentral.com/Lite-On-LVD-2001/

heel mooi apparaat met veel mogelijkheden, maar niet zwart

dus wie kent een soort vergelijkbaar apparaat, maar dan zwart?

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-02 15:44

Flarrestein

Superworm Jim

Xbox kopen, ombouwen en alles afspelen....

HIER !!! PAK AAN

Pagina: 1