Toon posts:

Ondertitel bij dvd-r

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een dvd liggen met een film der op
maar er zit geen ondertiteling bij .
nu heb ik op een site de ondertitels gevonden.
dus ik vroeg me af of er geen programma ofzo voor is om die ondertiteling
erbij kan krijgen.
(ik wil de film kijken op mijn tv via tv out)

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
op www.dvdrhelp.com en www.doom9.org staan veel van dit soort programmas misschien daar ff kijken of er iets tussen staat

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik al gekeken
maar daar kon ik nix vinden

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Het programma heet vobSub ofzo.

zoek maar op google, ik geef geen links, want volgens mij zitten er copyrights op ondertiteling ...

Verwijderd

Topicstarter
Bartjuh schreef op 06 September 2003 @ 19:54:
Het programma heet vobSub ofzo.

zoek maar op google, ik geef geen links, want volgens mij zitten er copyrights op ondertiteling ...
directvobsub is voor divx enzo

Verwijderd

met bsplayer kun je films kijken met ondertitels eronder, je ken hem ook helemaal re-encoderen met ondertitels naar divx/(s)vcd mbv virtualdub en tmpgenc

Verwijderd

Topicstarter
daar heb geen schijfruimte voor :)

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:23

Alaksandus

Vae puto deus fio

Een ondertitel plaatsen bij een reeds gebrande DVD-R is zowiezo niet mogelijk...

Als een god in Nijmegen.

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 10:21

ralfbosz

xm create bosz -c

blaadjes papier de ondertitels opprinten en iemand zo gek vinden ze er tijdens het afspelen onder te houden????

zonder gekheid, je zult de dvd opnieuw moeten branden met de ondertitels en als je daar geen ruimte voor hebt lukt dat dus niet...

rm -r *

Verwijderd

Topicstarter
hij hoeft ook niet op een DVD SPELER afgespeeld te worden.
maar op een PC

Verwijderd

Zoek een directshow filter of video voor windows driver (zoals iets als een codec) voor DVD's die dus je DVD's kan afspelen in bijna alle mediaplayers :)
Deze schijnt te werken Maximus Free DVD Filters, Vob Filters of MPEG-2 Filters. Volgens mij zijn die volkomen legaal, maar voor alle zekerheid post ik niet de links naar de bestanden. Vervolgens zoek je de ondertitel van een bron die ik niet wil weten. En dan zet je er die onder met BSPlayer op de welbekende manier. Rechtsklikken op de player -> Load Subtitles...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 02:55 ]

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
hier stond iets dat al genoemt was sorry.

[ Voor 80% gewijzigd door makkie op 07-09-2003 03:18 ]

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:43

Majapro

Deventer

hier stond iets dat al genoemt was sorry.
das een makkie :O

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 02:54:
Zoek een directshow filter of video voor windows driver (zoals iets als een codec) voor DVD's die dus je DVD's kan afspelen in bijna alle mediaplayers :)
Deze schijnt te werken Maximus Free DVD Filters, Vob Filters of MPEG-2 Filters. Volgens mij zijn die volkomen legaal, maar voor alle zekerheid post ik niet de links naar de bestanden. Vervolgens zoek je de ondertitel van een bron die ik niet wil weten. En dan zet je er die onder met BSPlayer op de welbekende manier. Rechtsklikken op de player -> Load Subtitles...
kijk! dat is precies wat ik nodig had :) _/-\o_

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:22
www.dvdrondertitels.nl kijk bij sectie tuturials daar heb ik heb ik een handleiding gemaakt hoe je NL subs aan een dvd toevoegd

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Topicstarter
maar ik wil helemaal niet die ondertitel op die dvd krijgen :)

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Xof

Volgens mij bestaat er een plugin voor powerdvd dat je daar (externe)ondertitels onder kan krijgen, moet je daar maar es naar zoeken :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan maak je eerst divx/xvid van die dvd, download vobsub, kan je met elke player kijkuh via je tv-out >:)

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op 07 september 2003 @ 15:30:
Dan maak je eerst divx/xvid van die dvd, download vobsub, kan je met elke player kijkuh via je tv-out >:)
ik heb net gezegd dat ik daar geen schijfruimte voor heb :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

zoals eerder is gezegd.
gebruik bsplayer om de film af te spelen met ondertiteling.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Xof

damster schreef op 07 september 2003 @ 15:35:
zoals eerder is gezegd.
gebruik bsplayer om de film af te spelen met ondertiteling.
Kan die ook dvd's afspelen dan? :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

Xof schreef op 07 September 2003 @ 15:36:
[...]

Kan die ook dvd's afspelen dan? :)
niet dan?
hmm, kan me herinneren van wel, maar even testen dan.

hmm, inderdaad niet.
jammer.

[ Voor 26% gewijzigd door job op 07-09-2003 15:39 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan lijkt me de enige optie, elke regel appart uitprinten, en iemand zo gek zien te krijgen die die printjes onder je tv wilt houden.
Volgens mij snapt geen enkel progsol iets van een DVD met losse subs die normaal voor divx/xvid worden gebruikt.

Ey!! Macarena \o/

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Dat kon/kan met Micro DVD player, maar dies niet meer gratis :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Wel als je de LSX-MPEG Player installeerd. Dit is ook een DirectShow filter. Die andere 3 die ik eerder noemde werkten niet voor mij.
Dan kan je met BSPlayer de losse VOB's afspelen. Als je dan je origineel ondertitelingsbestand opdeeld en de stukken synchoniseerd met SubSync ...

OF

Je speelt die ondertitels gewoon af met BSPlayer terwijl de film draait in PowerDVD. Voor BSPlayer moet je dan wel mediabestand inladen. Maar dat heb je zeker.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 17:27 ]

Pagina: 1