Toon posts:

[W2K] WS Vergeet paswoorden inputfields

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de topic al redelijk duidelijk laat blijken zit ik met het probleem dat mijn windows nog dommer is geworden dat die al was.
Ik draai W2k Uk met SP4.
*Als ik dus op bepaalde websites een htpass in moet geven en doe het vinkje save password, volgende keer als ik naar die site ga staat er nix meer, geen username en geen paswoord. Sommige sites hebben ergens een inputfield (bv. de search op got, die ik overigens al gebruikt heb voor dit probleem eerst te zoeken, maar helaas) en als je daar dan dubbelklikt zou die normaal al de vorige inputs moeten weergeven of by eerste letters typen autocomplete, doet die dus ook niet.
*Nog een voorbeeld dat hij niet onthoud is bv. in outlook (geen express), als ik daar men mail wil ophalen vraagt hij weer een paswoord desondanks ik dat al paar keer heb ingegeven en op 'remember password heb gedrukt'.

Mij lijkt het op een corrupt profiel fzo maar omdat ik onder het administrator account werkt kan ik dit niet even weggooien en met een nieuw werken, er zijn voor de rest geen andere users op deze pc... bedankt alvast voor jullie helpvolle reacties! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 19:01 . Reden: Verduidelijking, enters zinnen korter gemaakt. ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nu ben je er gelijk achter waarom je dus niet onder je administrator login je dagelijks werk moet doen.

dat gezegd: loopt je Protected Storage service nog wel? (lsass.exe) zo nee, controleer dan of je misschien niet per ongeluk een blaster variant hebt opgelopen....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
daar heb je zeker een punt jah; heb ff aan't zoeken geweest naar een progje dat profielen kan repareren, zonder resultaat, weet er iemand of dat bestaat?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 17:54 . Reden: weet was wiet :p ]