Na dat ik een beetje ben gaan klooien met mn peecee heb ik het zover gekregen dat ik mn Master Boot Record had gesloopt. Geen probleem, dacht ik.
Helaas wel een probleem. Normaal zou je je hdd kunnen formateren van een flop. Natuurlijk heb ik geen flop meer.
Dan maar formateren in een andere bak. Dat heb ik dan maar gedaan.
Telkens als ik nu boot, en mn c schijf (seagate barracuda5) is ingestoken stopt me peecee na post.
Trek ik de hdd weer uit, dan komt hij post door, maar vindt ie mn dvd/cd-rw comodrive niet.
Ik kan dan windows op mn andere hdd instaleren, ware het niet dat deze ook ntfs is, en de installer zegt dat hij het type niet herkent. De partitie verwijderen wil ik niet omdat er nog data op staat die ik wil bewaren.
De andere schijf is een maxtor diamond max plus 9 120GB hdd.
deze drive zit samen met mn dvd-rom op ide kanaal0, de baracuda en mn cd-rw/dvd combo zit op ide1
fat32 formateren is niet mogelijk in winXP.
Geen enkele bak heeft een flop.
het comando format [drive] /fat in de command werkt ook niet.
heeft er iemand een id wat ik er aan kan verhelpen?
Helaas wel een probleem. Normaal zou je je hdd kunnen formateren van een flop. Natuurlijk heb ik geen flop meer.
Dan maar formateren in een andere bak. Dat heb ik dan maar gedaan.
Telkens als ik nu boot, en mn c schijf (seagate barracuda5) is ingestoken stopt me peecee na post.
Trek ik de hdd weer uit, dan komt hij post door, maar vindt ie mn dvd/cd-rw comodrive niet.
Ik kan dan windows op mn andere hdd instaleren, ware het niet dat deze ook ntfs is, en de installer zegt dat hij het type niet herkent. De partitie verwijderen wil ik niet omdat er nog data op staat die ik wil bewaren.
De andere schijf is een maxtor diamond max plus 9 120GB hdd.
deze drive zit samen met mn dvd-rom op ide kanaal0, de baracuda en mn cd-rw/dvd combo zit op ide1
fat32 formateren is niet mogelijk in winXP.
Geen enkele bak heeft een flop.
het comando format [drive] /fat in de command werkt ook niet.
heeft er iemand een id wat ik er aan kan verhelpen?
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional