Laptop dockingstation resolutie aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:26
Ik heb een Compaq Armada laptop met een dockingstation. ik draai Win2000

het TFT-scherm van de laptop heeft een resolutie van 1400x1050. als ik de laptop in het dockingstation gebruik dan heb ik er een monitor op aangesloten die in een resolutie van 1280x1024 moet draaien. (althands dat vind ik prettig).

wat ik nou zou willen is dat als ik de laptop in het dockinstation schuif, dat ie dan automatisch de resolutie aanpast. bij het eruit halen natuurlijk ook. ik krijg dit helaas niet voor elkaar. had gehoopt dat het automatisch zo geregeld zou zijn, net zoals bij het aansluiten van een externe monitor rechtstreeks op je laptop.

wat wel opvalt is dat de laptop twee hardware profielen heeft. een voor de dockingstation en een als 'ie los draait. deze hardware profielen worden wel automatisch omgeschakeld. zou ik de resolutie hier aan kunnen verbinden oid?

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

deze hardware profielen worden wel automatisch omgeschakeld. zou ik de resolutie hier aan kunnen verbinden oid?
heb je dat al uitgeprobeerd?

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 17:30:
[...]

heb je dat al uitgeprobeerd?
hoe dan? ik kan geen monitoren aan/uitschakelen tussen verschillende hardware profielen en verder zou ik niet weten hoe ik de resolutie per profiel moet toekennen.

Have a wheelie good weekend!