Naam spel voor de NES

Pagina: 1
Acties:

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

Apoca

Array Technology Industry

Topicstarter
er was vroeger een spel op de NES waar je met een motor of een schans enzo moest springen, zover mogenlijk dacht ik ( geen boeven vangen / schieten ). Weet iemand de naam nog hiervan. Ja beetje korte beschrijving maar is al heeeeel lang terug. Bedankt alvast. :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

Verwijderd

Excitebike?

http://www.nesfiles.com/NES/Excitebike/Excitebike.asp

( 8) uitleg was niet echt wat je noemt duidelijk)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 17:17 ]

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

Apoca

Array Technology Industry

Topicstarter
Ja zekers, heeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt kan ik weer een paar uurtjes vooruit op mijn NES emulator. Echt net als vroeger back to the old school :P ik wil mijn NES terug :'(

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

Verwijderd

8) Dan ga je toch zoeken op marktplaats ofzo voor een tweedehands Nes.
:) Ik heb laatst nog een ouwe Nes met duckhunt/mario/, 2 controllers en zapper weten te vinden. :9~

Verwijderd

Ik heb laatst nog een NES gekocht omdat ik anders zo weinig had aan m'n Final Fantasy 1 :) Wist je trouwens dat die dingen tot eind jaren 90 nog gewoon gemaakt werden in japan omdat er nog steeds vraag naar was? :) Geweldig!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

sterker nog, ze zijn dit jaar pas gestopt met de productie van de NES en SNES! :D

This space is occupied

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 06 September 2003 @ 17:58:
sterker nog, ze zijn dit jaar pas gestopt met de productie van de NES en SNES! :D
Ow ik dacht dat ze met de NES al eerder waren gestopt...de SNES klopt, begin dit jaar had The Big N aangekondigd ermee op te houden. Absurd eigenlijk, een systeem dat zo rond 1995 'stierf'.
Pagina: 1