Begin deze week een Canon PowerShot A70 gekocht
. Software installeren ging van een leien dakje, de camera word ook herkend als ik hem op de pc aansluit. Er verschijnt dan netjes een schermpje waarin word gevraagd welk programma ik wil openen (ZoomBrowser of anderen). Dan het probleem. Onderaan dit schermpje kan ik aanvinken "always use this program for this action". Ik vink dan ZoomBrowser aan en druk op ok en het proggie word netjes gestart. Maar...als ik de camera uitzet en weer inschakel, gebeurt er helemaal niks. Ik moet dan naar mijn camera-eigenschappen gaan en "prompt for action" kiezen. Als ik dat heb gedaan verschijnt, iedere keer als ik de cam aansluit, netjes het schermpje weer. ZoomBrowser werkt gewoon verder prima maar weigert dus automatisch op te starten.
Ik heb een aantal services uitgezet volgens de BlackViper website, misschien is dat een mogelijkheid? Ik weet alleen niet welke service hiervoor verantwoordelijk is, mocht die er al zijn.....
OS is WinXP Pro
Wie schept duidelijkheid?
Ik heb een aantal services uitgezet volgens de BlackViper website, misschien is dat een mogelijkheid? Ik weet alleen niet welke service hiervoor verantwoordelijk is, mocht die er al zijn.....
OS is WinXP Pro
Wie schept duidelijkheid?