Toon posts:

Wiskude/Natuurkunde/Informatica HBO/UNI Cijfers

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje een probleem met het plannen van mijn studie, ik heb me voorgenomen de meest theoretische weg te nemen. Een tijd terug heeft iemand mij verteld dat je in groningen informatica kan studeren op het HBO dat zeer goed aansluit op de universiteits master (En dus eigenlijk overheen komt met de UNI?)..

Nu had ik het zo geplant:

HBO Informatica >> Dual Major: Natuurkunde/Wiskunde (=3xBS gevolgd door een onbepaalde master en eventueel AIO worden?)

OF

Natuurkunde >> Dual Major: Wiskunde/Informatica (=3x BS gevolgd door onbepaalde master en eventueel AIO worden?)

Door een HBO BS te halen zal volgens mij de UNI opleiding een stuk minder zwaar worden en is een dual major dat al overlapt beter te realiseren.

Ik heb enige kennis van programmeren en en heb al aardig wat theoretische kennis van verschillende besturings systemen maar ik kan ook met verschillende platformen omgaan.

Als ik hier een keuze wil maken is het volgens mij handig eerst te weten hoe hoog een bepaalde opleiding staat aangeschreven (elsevier test?). Een top 5 van exacte opleidingen voor het hoger onderwijs zal mijn keuze ook verbeteren maar ook jullie meningen en tips natuurlijk!

Ik zit al een hele poos met dit idee en kom er maar niet uit.

1 keuze is al gemaakt HBO BS gevolgs door dual Major UNI.. Maar hoe en waar???

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Kvraag me af of dit geplaatst is in het goed topic. Maar HBO BS kan je toch volgen op de meeste hogescholen met een doorstroom naar Uni. Hva of HEs, of Inholland? of zie ik het verkeerd. Tevens beetje laat om nu nog te gaan zoeken naar een school ofniet?

E-Developing

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
Dit topic heeft niets met P&W te maken.

Dit topic hoort het best thuis in Stuffis Generalis, maar jammer genoeg kan jij daar nog niet in...

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.