Toon posts:

Tiscali account probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb eens een vraag over mijn Internet account. Ik zit sinds kort op kamers in Heerlen en heb daar een LAN verbinding via @home.

Daarvoor had ik een Tiscali account aangemaakt die via de telefoonlijn moet worden opgehaald. Omdat ik weekends thuis ben en dan een telefoonlijn verbinding heb.

Alleen als ik op mijn kamer (Heerlen) ben en dan via Oulook de mail ophaal krijg ik logisch een fout dat hij de mail niet kan ophalen omdat ik daar niet ingebeld heb. Heeft iemand hier een oplossing voor, zodat ik in Heerlen mijn mail op kan halen via outlook zonder in te bellen.

En niet beginnen met webmail, want dat werkt brak... :|

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 23:44
Een forward instellen ... via de webmail :p Maar dat heeft dus alleen zin als je de mail van @home ook via een andere provider op kan halen.

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
QBiT schreef op 06 September 2003 @ 15:58:
Een forward instellen ... via de webmail :p Maar dat heeft dus alleen zin als je de mail van @home ook via een andere provider op kan halen.
Ja dat kan, ik haal m'n @home mail via tiscali op.

(ik heb ook de @home / Tiscali combo, dus als je vragen hebt ....... )

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

Topicstarter
QBiT schreef op 06 September 2003 @ 15:58:
En dat is helaas niet. We maken daar gebruik van een Router, en verder wordt het Internet gedeeld. Dus geen e-mail account via @home. :'( Die is van de huurbaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 16:05 ]

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:16

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

die moet je, waar dan ook, gewoon kunnen uitlezen.
Via Outlook of via webmail van Tiscali.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 16:05:
[...]
En dat is helaas niet. We maken daar gebruik van een Router, en verder wordt het Internet gedeeld. Dus geen e-mail account via @home. :'( Die is van de huurbaas.
Bel gewoon in via de telefoon om je mail op te halen?

Andere tip, ik heb nog een oud account bij uwnet.nl , en die kan ik zo inlezen, dus je zou kunnen proberen om daar een account aan te maken, en je tiscali account daarnaar toe laten forwarden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 17:04 ]

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 08:12

BrZ

Is het een betaald of gratis Tiscali account?
Als het een gratis account is kan je namelijk alleen poppen via een Tiscali verbinding...

Dan moet je inderdaad een forward instellen, of webmail gebruiken via je @home verbinding

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Tiscali Gratis abbonement.

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Maar je hebt T.net Extra, dus kun je toch dat emailadres gebruiken om mee te sturen en je mail naar te laten forwarden?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

Topicstarter
Lord of the Pentium schreef op 06 September 2003 @ 17:59:
Maar je hebt T.net Extra, dus kun je toch dat emailadres gebruiken om mee te sturen en je mail naar te laten forwarden?
Dat is alleen mogelijk met een T.NET Full account.
Pagina: 1