ik heb nu dus een mooie digicam gekocht, en ben erg tevreden, maar loop tegen een probleem aan
hij vreet aardig wat stroom, dus batterijen zijn snel op. Nu zit er een mogenlijkheid op om gewoon 3V in te pluggen, dus ik voeding gepakt (verstelbaar van 1.5 tot 12V) en stekkertje gekocht.
maar telkens als ik een macro foto wil maken klapt de stroom er opeens af.
eerst dacht ik dat de kabel misschien niet goed was, maar omdat het alleen met het nemen van macro's was kon dit natuurlijk niet.
ik heb ook al een berichtje gehad dat de batterijen leeg zijn, of ik ze wil vervangen, terwijl er helemaal geen batterijen in zaten.
nu dacht ik dus dat me voeding het misschien niet aan kon. Het is een 650mA voeding.
Ik kon alleen nergens iets vinden over hoeveel de camera nodig heeft
weet een van jullie dit misschien?
en misschien een truckje om wat langer met je accu's te doen?
hij vreet aardig wat stroom, dus batterijen zijn snel op. Nu zit er een mogenlijkheid op om gewoon 3V in te pluggen, dus ik voeding gepakt (verstelbaar van 1.5 tot 12V) en stekkertje gekocht.
maar telkens als ik een macro foto wil maken klapt de stroom er opeens af.
eerst dacht ik dat de kabel misschien niet goed was, maar omdat het alleen met het nemen van macro's was kon dit natuurlijk niet.
ik heb ook al een berichtje gehad dat de batterijen leeg zijn, of ik ze wil vervangen, terwijl er helemaal geen batterijen in zaten.
nu dacht ik dus dat me voeding het misschien niet aan kon. Het is een 650mA voeding.
Ik kon alleen nergens iets vinden over hoeveel de camera nodig heeft
weet een van jullie dit misschien?
en misschien een truckje om wat langer met je accu's te doen?
[ Voor 5% gewijzigd door BasieP op 06-09-2003 15:44 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.