Een kennis van mij heeft een iPAQ h1900 met 64mb en wil hier graag een GPS navigatie systeem op. Nu weet ik sowieso niet of zijn model dit aankan (ik heb behoorlijk gezocht, maar met betrekking tot het zijn model kan ik er weinig over vinden). Wat echter sowieso een 'probleem' is is de grootte van zijn geheugen (64mb), want deze staat al voor de helft vol en zou de kaart van Nederland er niet meer bij kunnen hebben.
Mijn vraag dus: Zou ik zo'n extra geheugen (SD) kaart kunnen kopen, daarop TomTom installeren en het dan van die geheugenkaart kunnen laten lopen? Ik ben behoorlijk onbekend met PDA's en kan ook in de documentantie en op de site van HP hier niets over vinden. Als iemand mij hier een antwoord op zou kunnen geven: graag!
Dank u
Mijn vraag dus: Zou ik zo'n extra geheugen (SD) kaart kunnen kopen, daarop TomTom installeren en het dan van die geheugenkaart kunnen laten lopen? Ik ben behoorlijk onbekend met PDA's en kan ook in de documentantie en op de site van HP hier niets over vinden. Als iemand mij hier een antwoord op zou kunnen geven: graag!
Dank u