Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[id] via mic van pc met je gsm bellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een luidspreker is ook een mic dacht ik.
Dus als men het kleine luidspreker neemt vanvoor in je pc heb je een mic, niet?

Kan men niets maken zodanig je je gsm kunt opladen (via pc) en als iemand belt opnemen en via het luidspreker/mic bellen zonder dat je die gsm tegen je oor moet houden.

beetje zoals je in de nieuwe auto's ziet

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Bouw een carkit in je pc. :)

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Krijg je dan niet die verschrikkelijke tut-tuttut-tut-tutut geluiden over je boxen? 8)7

Koop een oordopje? :P

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Handsfree set is toch gewoon een mono speakertje en 1 microfoontje op een 3 weg plugje :?
mij ljikt dan dat 1 pooltje de common ground is en de andere 2 is duidelijk :P

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Oxigun schreef op 06 September 2003 @ 15:13:
Handsfree set is toch gewoon een mono speakertje en 1 microfoontje op een 3 weg plugje :?
mij ljikt dan dat 1 pooltje de common ground is en de andere 2 is duidelijk :P
Veel telefoons hebben een eigen aansluiting. Mijn t68i bijvoorbeeld heeft een eigen connector die erg moelijk te krijgen is. Soms kan je goedkoop een aftermarket handsfree setje (waar dus de goede connector aanzit) vinden voor een euro of 10, maar het is goed zoeken.

Anyway, wat ik wel graag zou zien is dit in combinatie met bluetooth. Als ik het werkend zou kunnen krijgen om met een bluetooth pc usb dongle een bluetooth headset te imiteren en dus zo draadloos via de pc te kunnen bellen (dubbel draadloos dus :+ ), zou ik dat de prijs van die dongle wel waard vinden.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Volgens mij wil de TS het luidsprekertje voorin de pc tegelijkertijd als speaker en als mic gebruiken, en dat gaat niet werken. Je kunt hem inderdaad wel als mic gebruiken, maar dan is hij niet meer als speaker te gebruiken, je GSM heeft ook niet voor niets een mic EN een losse speaker...

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor 2 luidspreker met 1tje als mic ,kheb al eens een telefoon installatie moeten maken en intercom enz...

Enigste wat ik me afvraag is welke luidsprekers voldoen als mic en luidspreker en op welke afstand ik moet zitten.

Ps. ik dacht eraan de pc luidspreker te vervangen door een oortelefoontje welke ook al reset knop werkt (past ongeveer in reset knop gaatje)

Als ik dan een error krijg vind ik mn reset switch beter terug en komt de groote luidspreker (tov oortelefoontje) vrij ...

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 20:29 ]

Verwijderd

Euhm, anders koop je gewoon zo'n desktop microfoontje voor €1,-?

Verwijderd

Topicstarter
zelf maken is fun

Verwijderd

Nadelen van luidspreker als microfoon:
- minder gevoeling als echte microfoon
- pikt storing op van PC geluiden
- geen duplex mogelijkheid (tegelijkertijd praten en luisteren).
Pagina: 1