Toon posts:

win 2k sluit niet af

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey

Ik heb heel got al afgezocht maar kan mijn antwoord niet vinden.
Ik heb win2k en xp geinstalleerd en als ik win2k afsluit start die de pc opnieuw op windows xp heeft dat niet win2k is schone installatie met service pack 3.
Is er een patch voor dit probleem of heeft iemand een oplossing??

please help me!!! _/-\o_

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:25

Wildfire

Joy to the world!

Mik eerst eens SP4 erover heen.

Daarnaast zijn er meerdere topics over dit onderwerp op GoT, zelfs in de FAQ van WOS staat er nog wat over vermeld (voornamelijk problemen met ACPI/APM, uitschakelen in BIOS wil weleens helpen).

Verder is er Knowledge Base van MS er ook niet voor niets.

[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 06-09-2003 13:30 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
haha wist niet dat service pack 4 al uit was :P ff proberen apm heb ik al uitgezet werkt trouwens ook niet

Verwijderd

Topicstarter
shit service pack 4 geinstalleerd maar werkt nog steeds niet.
Iemand anders nog tips?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ja, ga eerst zelf eens uitzoeken waardoor dit komt. Er zijn nog zoveel dingen die je zelf kan uitzoeken. Ga om te beginnen maar eerst zoeken op GoT, zoeken op: Win2k sluit niet af
Mocht je er dan nog niet uitkomen, dan kun je ook nog even een kijkje nemen op de MS Knowledge Base. Kom je er dan nog niet uit, dan mag je een nieuw topic openen, maar vertel dan goed wat je allemaal geprobeerd hebt en wat precies het probleem is.
Lees daarvoor eerst goed Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door en zorg dat je topic start voldoet aan het stappenplan wat daar in staat. Maak tevens ook meer gebruik van de editknop, nu post je achter elkaar en geeft ons het vermoeden dat je telkens loopt te kicken :)

En voor dit subforum:
Windows Operated Systems - Policy
Windows Operated Systems - FAQ

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.