[OC] Thermaltake Blue Orb Sterk genoeg voor FX 5200?

Pagina: 1
Acties:

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-02 18:08

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Ik heb een thermaltake blue orb besteld een dezer dagen en komt vandaag of anders maandag aan (is al verstuurd door eynstein). Nu is mijn vraag, is deze koeler goed genoeg voor mijn Videokaart, omdat op mijn FX maar een heel klein coolertje zit. Deze is echter wel kleiner is dan die thermaltake, als dit dus niet kan, dan zet ik deze thermaltake op mijn Voodoo 3 waar ik hem voor besteld heb, maar het zou mooier zijn om de Blue Orb op mijn FX te zetten en diens cooler op de voodoo 3! Ik heb hier en daar al gesearched en de een zegt dat de blue orb bagger is en de anders dat ie erg goed is. Ik heb dus de minste FX met een bagger coolertje die naar mijn mening minder is dan de blue orb, dus past de blue orb erop?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
tja, hoe warm zal een 5200 worden? worden ze niet soms al passief gekoelt?
volgens mij is die blue orb meer dan zat..

edit:

zie hier bv een link naar de club3d 5200
http://www.club-3d.nl/products2.php?catid=4&prodid=70
zit maar een heel lullig blokje op

[ Voor 40% gewijzigd door sharkzor op 06-09-2003 12:47 ]

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-02 18:08

Mojo

The Power Within

Topicstarter
een 5200 wordt idd al wel eens passief gekoeld, daarom moet het ook wel lukken denk ik, ik heb alleen wat ervaringen nodig met deze koeler eigenlijk.

Okay de Blue ORB zit nu op mijn FX, nu maar ff niet OC'ed benchen en dan ff verder zien!

[ Voor 24% gewijzigd door Mojo op 06-09-2003 14:55 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

een blue orb is echt niet geschikt voor een geforce fx 5200

op mijn fx5200 zit best een groot koel blok (zonder fan) die word dus gloeiend heet..

een blue orb is bedoelt voor een geforce 2 MX (had ik in die tijd ook een op me kaartje zitten)

• Icetree
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04-2022
Volgens mij moet het kunnen, ik heb hier zelf ook een geforce fx 5200 en de cooler daarvan was stuk gegaan en toen heb ik ook gewoon een thermalthake blue orb er op gezet. En het draait nog steeds allemaal goed.

Verwijderd

Moet idd met gemak kunnen.
Pagina: 1