ik heb laatst een asus a7v600 mobo en athlon Xp 3000+ gekocht.
nu wil ik een stille pc bouwen, maar ik weet niet goed wat voor koeling ik voor de cpu moet gebruiken.
ben allerlei site's af gegaan en voor al gekeken naar zalman(cnps6000-cu) en thermaltake(silent boost).
nu weet ik alleen niet wat mijn cpu minimaal nodig heeft, dat kan in niet goed vinden of is onduidelijk voor mijn gevoel.
meestal staat er geschikt voor 2600+ en hoger of voor 2ghz en hoger.
maar ik vind nergens iets van geschikt voor 3000+ of zo.
dat is wel bij de site van amd maar dat zijn niet de koelers voor mij.
watercooling ja dat is stil, maar nee nu nog niet, als ik ga ocen dan wel maar hij is voor een paar jaar snel genoeg.
wie kan mij hier mee helpen.
ik denk zelf de zalman en dat een 120mm fan in de zijkant van de kast die koele buiten lucht aanzuigt.
maar ik ben benieuwd wat jullie zeggen.
nu wil ik een stille pc bouwen, maar ik weet niet goed wat voor koeling ik voor de cpu moet gebruiken.
ben allerlei site's af gegaan en voor al gekeken naar zalman(cnps6000-cu) en thermaltake(silent boost).
nu weet ik alleen niet wat mijn cpu minimaal nodig heeft, dat kan in niet goed vinden of is onduidelijk voor mijn gevoel.
meestal staat er geschikt voor 2600+ en hoger of voor 2ghz en hoger.
maar ik vind nergens iets van geschikt voor 3000+ of zo.
dat is wel bij de site van amd maar dat zijn niet de koelers voor mij.
watercooling ja dat is stil, maar nee nu nog niet, als ik ga ocen dan wel maar hij is voor een paar jaar snel genoeg.
wie kan mij hier mee helpen.
ik denk zelf de zalman en dat een 120mm fan in de zijkant van de kast die koele buiten lucht aanzuigt.
maar ik ben benieuwd wat jullie zeggen.