Toon posts:

Niet op internet?!?!?!?!?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zit zo:

Ik heb thuis meerdere computers maar die zitten niet allemaal op internet en ook niet via mijn netwerk. :r
Nu wil ik wel graag dat die computers ook kunnen grazen.
Als de installatie van de client compleet is dan zegt hij dat hij geen connectie kan maken met internet.
Moet ik nou gewoon de buff in van de computer die wel op internet zit kopieren naar een andere computer? Maar dan heb ik zelf geen buff in meer! Moet ik dan gewoon een file aanmaken met de naam buff-in.rc5 en dan gewoon mijn buffer updaten? Of moet ik iets anders doen? (ook voor die andere computers natuurlijk).

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:33

Spooksel

Spooksel!

open gewoon op je internet bak, via het netwerk de clients van de andere pc's (als die van je internetbak even uit staat dus)...
de clients lezen de buff-in/out van de andere pc's in maar kunnen nu wel gewoon geupdate worden...

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Het zit zo: je hebt in den beginnen twee files nodig de dnetc.ini en dnetc.exe
Als je dan de exe execute gaat de client WU's binnenhalen. Maar als een PC geen i-net verbinding heeft gaat dat dus mooi niet. Haal WU's op met een PC die wel aan het i-net zit. De opgehaalde WU's komen in de buff-in.rc5 te staan. Deze moet je dan CUT/pasten naar de PC zonder i-net en dan de client starten. Nooit een buff-in.rc5 copieren, anders ga je dezelfde WU's tweemaal kraken. De gekraakte blocks komen in de buff-out.rc5 file terecht. Deze CUT/paste je naar a-flop en deze stop je dan in de i-net PC. En met het commando dnetc -import a:\buff-out.rc5 kun je dan de gekraakte WU's, van de PC zonder i-net, importeren en flushen naar d.net

Verwijderd

wat ik altijd doe met PC's zonder I-net verbinding :

Ik stuur van PC met I-net verbinding een mail naar
<a href="mailto:fetch@distributed.net">fetch@distributed.net</a>
met, in de body van je mail, de volgende boodschap -->

numblocks=5000 ( hier dus het aantal dat je wilt hebben)
blocksize=33 ( is minder data-verkeer :9)

je krijgt dan een attachment terug met een buff-in :)
ff op een floppie knallen en plakken in de map van de client.
client ff opnieuw opstarten en grazen met die koe }:O

andersom werkt dus ook ..
buff-out knippen en plakken op een floppie en versturen naar <a href="mailto:flush@distributed.net">flush@distributed.net</a>

of hem inporteren in de buff-out van je PC met I-net verbinding :)

suc6

Verwijderd

ohja ..

kans op 2x dezelfde buff-in is dan ERG klein :) LOL

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Schijft hij dan die buffout bij bij het mail adres waarmee je stuurt?

Verwijderd

ik neem aan dat je met al je koeien op het zelfde e-mail adres graast en dan volstaat dus een kortmondig :

JA

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 21:02
Op vrijdag 01 december 2000 17:36 schreef matthijs1985 het volgende:
Schijft hij dan die buffout bij bij het mail adres waarmee je stuurt?
Nee, d.net neemt altijd het adres dat je in de client hebt ingevuld. Dat zit in de buff-out gecodeerd en is niet aan te passen. Ze blijven dus vijlig op de door jouw ingevulde maan staan, ook al stuur je ze naar een pproxy of mail je ze ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Dus dan moet ik bij die client dus wel bij die client mijn email adres invullen?

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

JA toen ik net begon met koetjes te draaien, had ik nog geen emailadres ingevult. Heb je dat niet gedaan, dan zijn de blokjes voor distributed.net zelf. Jij ziet er niks van terug in je stats.

Verwijderd

Ja ik ben heel dom.

Ik heb hier een floppy liggen met 2 buffers out.
Buff out rc5 en buff out rc52.
Ik wil ze "mergen" samenvoegen met mijn huidige buff out.

Hoe doe ik dat dan.

Ik heb vorige opties al geprobeerd maar gaat niet.

Moet de client uit of aan staan, en die command line is dat via start uitvoeren :?
Pagina: 1