WD forum: iets agressiever modden?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ej doeds en vooral adjes,
Van mij mag er in het WD forum best een stuk agressiever gemod worden. Ik post keurig mijn HTML en XML vraqgen daar, maar op dat forum gaathet alleen nog maar over sitechecks en tegenwoordig slijmbodes aan members van GoT omdat ze zo aardig zijn hun kennis te gebruiken anderen te helpen (RM-rf :))

Dat topic slaat echt op schijt en is nog steeds open. Wordt er nog wel gemod daar?
Maar goed, ik vraag me een beetje af wat de bedoeling is van WD forum want das een beetje vaag en het niveau is wel laag aan't worden.

Tom? :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RubZie
Maar ik denk dat de conclusie mag zijn dat ik mn vraagjes beter in Programming forum kan gooien? :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Strenger modden? Wat moet er anders dan? Mbt het 'lage niveau' (waar je best gelijk in hebt hoor, daar niet van): daar kunnen wij verder weinig aan doen. Of die simpele vraagjes meteen closen, maarja het forum is voor vragen dus dan krijgen we alleen gezeik.

Vragen die letterlijk in de search zijn te vinden close ik trouwens meestal wel met een linkje naar de search.

Die RM-rf thread had ik zelf niet echt gelezen (vandaag weinig in WDforum geweest).

Verwijderd

tja moeilijke vragen moet je eigenlijk niet meer verwachten dat die opgelost worden, ik ken redelijk veel guru's die zich niet meer bezig houden met GoT door al die vragen die door RTFM kunnen opgelost worden.

ik kan me nog herinneren hoe vroeger lekker rare vragen ivm asp/php toed dat redelijk nieuw was werden opgelost (asp guru's zoals Annie hebben mij fantastich geholpen begin dit jaar)

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
*Zucht* :)

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Wisten jullie trouwens dat er al heel lang zeer coole features in het WD-Forum zitten?

deze bv:
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/tom/public_html/wdforum/scripts/forum.odl on line 43
School 01/12/2000 - 20:59 Tom 22

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/tom/public_html/wdforum/scripts/forum.odl on line 43
WEBcontest 01/12/2000 - 20:54 McVirusS 6

HCC UITSLAGEN :) 01/12/2000 - 20:52 Mar$hall 13

Welk programma? 01/12/2000 - 19:47 Gerd 1

bijna perfecte site. 01/12/2000 - 11:04 Patrick 15

Sjit, ze flikken het me weer... 01/12/2000 - 10:07 Sander van Liem... 4

De aap komt uit de mouw 30/11/2000 - 18:14 Rob 3

test 30/11/2000 - 10:43 maarten 1

Snelle Internet 29/11/2000 - 21:06 DragoslaV 12

Webruimte 27/11/2000 - 09:46 BA8055 5

HCC Dagen 26/11/2000 - 21:12 McVirusS 58

Forum 26/11/2000 - 14:26 Rob 14

Ethernet 25/11/2000 - 19:53 Sander van Liem... 7

Ikke ben back 25/11/2000 - 15:04 Tom 43

:P

Debuggen Tommie :)

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

• RubZie
Ja henk ik bedoel natuurlijk het forum op GoT, of was dat niet duidelijk?????

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik ga vanaf nu strenger modden daar >:) dusseh vraagjes van het niveau 'Hoe maak ik een link' (en andere vraagjes van Computer Idee niveau) krijgen een slotje, met als ik goede zin heb een link naar GoT-search/Altavista/HTML.op-het.net ;)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 14:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Tom bij voorbaat dank :)

daarbij zijn er ook meerdere mensen die zich af-en-toe/meermaals storen aan de replies bij sitechecks, danwel de redenen waarom site checks aangevraagd worden.

replies met enkel hoofdletters , twee woorden en kotsende smilies zijn niet altijd even prettig (is geen doodzonde, maar zou moeten worden gepoogd dat te voorkomen)

verder lijkt me ook een redelijk voorstel om sitechecks waarin newbie A een sitecheck aanvraagd voor een site van het jongetje dat naast hem in de klas zit ook niet te tolereren, danwel zo snel mogelijk af te sluiten zodra hier de replies bepaalde vormen aannemen.
(onlangs was er meermaals sprake van gastenboeken flooden e.d., ook dat lijkt me laakbaar)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1